מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.89
מחיר 9.62
איכות 9.81
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמיר אלחסיד, הוד השרון.
משוב: 22/05/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה בשקע של תנור במטבח, שעל פניו נראה שהכל היה תקין ולמרות זאת הוא לא עבד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. הדריך אותי והסביר לי מה לבדוק ומה לעשות. פתר לי את הבעיה טלפונית בלי להגיע. ואני בהחלט הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבישי ק. נתיב הגדוד.
משוב: 13/12/2015
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת מנורה בחנות.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה ממש אדיב וסבלני, באמצע היום הוא עצר את העבודה כדי להסביר לי, היה לו חשוב לתת לי מענה. בזכותו הצלחתי לפתור את הבעיה לבד וחסך לי זמן וכסף עבור הזמנת בעל מקצוע. אני ממש מרוצה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קני דנביץ, רמת גן.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה מושלם, מקסים, מדהים, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו! הוא ענה לטלפון במוצ"ש והיה סבלני, הסביר לנו הכל ארוכות בטלפון. הוא הגיע למחרת וביקש להגיע אפילו יותר מוקדם ממה קבענו. הגיע, בדק, טיפל וסידר. פשוט מקסים. מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפורה צוקרמן, קרית אונו.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
קנייה והחלפה של נורות מיוחדות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בחור נחמד, הגיע מהר ועבד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית לוין, קרית אונו.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי בעיית חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, מקצועי ובסדר גמור. בסוף החלטתי שלא לעשות את העבודה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מישל דהן, אור יהודה.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
החלפת חיווטים ושנאים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
קרן שטיין, גבעתיים.
אשרור: 27/02/2018
משוב: 16/01/2018
תיאור השירות:
תיקון שקעים בקיר ואבטחת איחסון כבלים חשמלים שהיו חשופים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ש. אשקלון.
אשרור: 14/03/2017
משוב: 18/12/2016
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביטל טנסקי, פתח תקווה.
משוב: 15/01/2017
תיאור השירות:
איתור תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
לא ידעתי מה התקלה אז הזמנתי את מושיקו. הוא בדק וראה שמפסק של חברת חשמל נשרף אז הוא התקשר והזמין אותם. הוא היה סבבה, נחמד, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ז. פתח תקווה.
אשרור: 02/08/2016
משוב: 28/06/2016
תיאור השירות:
הסבר על מערכת קיימת של תאורת חדר מדרגות, החלפת מנורה וסידור מנורה נוספת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אדם מקצועי, נחמד ואמין. המחיר דיי בסדר. סך הכל בסדר. הוא לא לקח תשלום על סידור מנורה שרק זזה מהמקום. שיהיה לו לבריאות, בהצלחה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק