מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שימי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.63
מחיר 9.01
איכות 9.42
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר שגיב, נס ציונה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור של המקלחת לאחר פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצוען אמיתי, הגיע עם הברז החלופי, אמר מראש את המחיר, סידר את כל מה שצריך טיק טק ואפילו דאג לעשות בדיקה שהכל תקין. נוסף על כך הוא ניקה אחריו את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן גורונר, נס ציונה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, שימי הגיע ואבחן את הבעיה, ניסה מספר פתרונות שונים עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי רבינוביץ', מזכרת בתיה.
אשרור: 29/06/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון בר מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי גרסי, רחובות.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, לא ראיתי דבר כזה. הוא עמד בלוח זמנים, גמר את העבודה במהירות ואני מרוצה. עשר בהכל! חוויה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ש. מזכרת בתיה.
אשרור: 27/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מכשיר תמי 4 פמילי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן מנחם, רחובות.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
בדיקת ניאגרה ונזילה בברז בשירותים.
חוות דעת:
הזמנו אותו לעבודה על ברז שידעתי שהוא מסובך ומורכב, ידעתי שלא כל בעל מקצוע יודע לעבוד עם זה. שלחתי לו תמונה והוא אמר שהוא מכיר כאלה אבל הלכה למעשה הוא לא הצליח לתקן. בסוף קראתי לחברה שהתקינה את הברז לכתחילה והם אלה שפתרו את הבעיה. הוא ביצע בדיקה של הניאגרה אבל התרשמתי שגם איתה לא ידע מה לעשות, הציע להחליף ואמר לי עלויות. המחיר היה הוגן וטוב אם הוא היה מצליח לתקן את זה. אחר כך הצלחנו לתקן אותה לבד כך שלא היה צורך בהחלפה. הוא היה אדיב וטוב, הגיע מתי שהוא אמר אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
0
מחיר
3
זמנים
10
יחס
9
3
כללי
גירסאות
גדי גרינבוים, רחובות.
משוב: 04/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היו דברים שהוא היה בסדר בהם ודברים שפחות. הוא הגיע בזמן אבל המחיר היה גבוה, לפי דעתי. המים באסלה שלנו התמלאו ממש לאט. הוא לא ידע איך לפתוח את האסלה הסמויה אז הפניתי אותו לסרטון ביוטיוב שהראה לו איך. הוא לא איתר את הסיבה לתקלה אז הוא החליף את כל המנגנון. בסופו של דבר הוא כן פתר לנו את הבעיה.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
חן נידם, יבנה.
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגיע מהר. טיפל בבעיה מהר. היה בסדר גמור. מחיר בסדר גמור. הוא גם היה זריז, נתן את כל תשומת הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי שיר, באר יעקב.
משוב: 08/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד אבל מאוד יקר לדעתי.
איכות
5
מחיר
0
זמנים
10
יחס
8
4
כללי
גירסאות
מרינה גוליק, רחובות.
אשרור: 22/04/2017
משוב: 05/02/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור בעקבות סתימות חוזרות.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד. במקום פתיחה מחודשת של סתימה, הוא הציע פתרון אלטרנטיבי. עקר את הצינור ושם צינור חדש- מהבניין ישר לתוך הביוב המרכזי. נכון לעכשיו פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה! מבחינת מחיר אין לי למה להשוות. הזמננו אותו (וועד הבנין) פעם נוספת להחלפת חלק מצנרת הבנין. אין תלונות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק