מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.66
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודית מורנו, רחובות.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות מקרר.
חוות דעת:
הבחור 10! קודם כל ההסברים שלו וההתייחסות לעבודה. הדלתות במקרר לא נסגרו והוא הסביר לנו למה ותיקן את מה שהיה אפשר. אני מאוד מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אברהם ויינשטיין, יבנה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
יניב היה מקצוען, אחלה שירות ויחס, אמין, הבעיה לא נפתרה ובסוף החלטנו לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה בינסין, יבנה.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון טל, באר יעקב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
יניב הגיע לתקן לי מקרר שלא עבד, בהתחלה חשבתי שמדובר במשהו פשוט אבל לאחר הבדיקה התברר שצריך החליף מנוע, אז החלטתי לא לבצע את העבודה כי זה עולה הרבה כסף. יניב היה אחלה, הוא סך הכל עשה את העבודה שלו, נתן לי את כל המידע שהייתי צריך והגיע בזמן בהתראה קצרה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טריאל שמילוב, רחובות.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס במקרר מסוג שארפ.
חוות דעת:
הכל עשר. היה מקצועי, כבר בטלפון אמר מה התקלה, הגיע בזמן וטיפל בבעיה תוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי פז, מזכרת בתיה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
המקרר דלף ויניב הגיע לבדיקה. נתן הסברים מפורטים על הבעיה, הראה לי בעיניים שאבין בדיוק במה מדובר. תיקן את מה שהיה צריך מבחינתו והפנה אותי לחברה. גבה ממני רק עלות ביקור ולא ניסה לקחת עוד כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב רון, רחובות.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
איטום דלתות מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, סופר דופר, פשוט עשר! נהניתי ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו אמיתי, רחובות.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
יניב היה מאוד ענייני, שירות מצוין, יחס טוב, אדיב ומכובד, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן זיו, רחובות.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ביה סטיר, רחובות.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1458 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק