מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.66
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיגל אשטון, אשדוד.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקפיא של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור גם מבחינת אמינות, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת המחיר. בא בתוך טווח הזמן שאמר, בדק, אמר שהכל תקין, שכנראה סתם השארתי את הדלת פתוחה שהוא לא רוצה סתם להחליף חלקים. הוא לקח תשלום עבור ביקור, אותו אמר מראש, והוסיף שאם בעוד שבוע הבעיה תחזור הוא יבוא להחליף את החלק ויקזז את עלות הביקור. הבעיה לא חזרה והכל בסדר :)
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון וינשטיין, אשדוד.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגלית א. אשדוד.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
יניב ״יצא צדיק״. אמין וישר ומאוד מקצועי. מחיר הוגן לטיפול בבעיה. הגעתי בעקבות המלצות מהאתר ולי נותר להוסיף עליהם בשבחו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור קסטוריאנו, אשדוד.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
בן אדם מדהים, סבלני, מקצועי עמד בזמנים והיה מאוד אמין איתי, אמר שהוא יכול להחליף את המדחס ונתן הצעה לטובתי שלא כדאי לתקן. אין אנשים כאלה, היה אצלי חצי שעה, המליץ לי מה לקנות ונתן כל מיני אופציות עבורי, לא מובן מאליו, הוריד מהמחיר וגבה מחיר הוגן מאוד וכיף שיש אנשים כאלה. מומלץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בן זאב, גן הדרום.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ 4 דלתות שהקפיא את המוצרים.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין! הבין כבר בטלפון את הבעיה, הגיע בזמן שקבענו, טיפל בבעיה במקצועיות ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולנטינה סטפנוב, אשדוד.
אשרור: 03/09/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת גז ומילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
שירות מעולה! יניב ממש בן אדם מקצועי, אנחנו מאוד מרוצים. הוא עושה הכל, מחכה עד הסוף ובודק את הכל לאחר מכן. לקח מחיר ממש הוגן לדעתנו, רק עבור הביקור. כל השאלות ששאלנו אותו הוא הסביר בסבלנות ובמקצועיות. כבר חשבנו אולי להחליף מקרר והוא גם הסביר מה צריך ואיך. בן אדם רגוע ומקצועי לגמרי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ביינה, אשדוד.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
סידור כבלים שלא היו מחוברים היטב למדחס במקרר.
חוות דעת:
אמין אדיב ומקצועי. פשוט נהדר, ממליץ לכולם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופירה כהן, אשדוד.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקפיא של חברת BEKO.
חוות דעת:
המקפיא הפסיק לעבוד אז צלצלתי אליו, הוא שאל כמה שאלות ולפיהן אמר לי מה לעשות. עשיתי את מה שהוא אמר וזה באמת הסתדר. בחור נחמד מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר ארבלט, אשדוד.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה למקרר של אמנה.
חוות דעת:
יניב היה נהדר! העבודה שלו מקצועית, הוא הסביר את התקלה, היה גלוי ונתן אופציות. אמר את עלות תיקון והמליץ לקנות חדש כי העלות גבוהה. המחיר של הבדיקה הוגן ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלינה גוטניק, אשדוד.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יניב היה מצוין. הוא נתן שירות טוב, זריז ועשה את כל מה שיכל בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1458 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק