מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.66
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל לוי, גדרה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
יניב היה נחמד, הגיע בזמן שקבענו והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריק א. גדרה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה קוזלינר , גדרה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
מקסים! אמין ונותן הרגשה שיש עם מי לדבר. בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה שולדמן, גדרה.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק חיצוני במקרר של חברת sharp.
חוות דעת:
ישר אמר מה הבעיה, בא מהר, לא ניסה לספר לי סיפורים, תיקן ולקח עלות ביקור בלבד. באמת היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרלי אוחנה, גן יבנה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יניב היה בסדר, מקצועי, אבחן את הבעיה מהר, הגיע בזמן, נחמד אבל החלטנו לא לטפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור קושניר, גן יבנה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי מאד, בחיים לא נתקלתי בבעל מקצוע שדייק ככה! הוא הגיע על הדקה והיה ממש נחמד ושירותי, הוא פתר את הבעיה והיה מאד נח מבחינת מחיר, אני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר בן גד, גן יבנה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב מיניב. הוא היה בסדר גמור, אמין, מקצועי ונעים. הוא הסביר שזה כנראה הכנף במאוורר, כשהוא פתח אותו הוא ראה שזה בעצם המנוע של המאוורר אז הוא החליף אותו. השירות באמת היה טוב והוא לקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פליג, בני עיש.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון נזילה ומילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה חגג', גדרה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ועשה עבודה טובה. היה ממש פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית דקיה, בני עיש.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר סמסונג.
חוות דעת:
הוא מצוין, מומלץ מאוד! השירות, הישירות שלו, בן אדם ישיר ולא הולך סחור סחור. הוא עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, הוא הגיע הרבה לפני הזמן שהוא אמר שיבוא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1458 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק