מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.81
מחיר 9.63
איכות 9.82
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי א. מודיעין.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית מגעים במקרר.
חוות דעת:
היה מאוד חיובי ונעים, הסביר לי באדיבות בטלפון איך לסדר את הבעיה שלי ללא גביית תשלום כלל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי ו. מודיעין.
משוב: 02/06/2020
חוות דעת:
היה לא משהו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
צביקה גנץ, מודיעין.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר מסוג LG.
חוות דעת:
נראה לי שבסדר בסך הכל. הגיע, הגיב מהר והכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל חדש, מודיעין.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והסברתי לו שהמקרר הפסיק לעבוד, אמר לי שיש דבר כזה שנקרא הפסקה לצורך הפשרה, אמר לחכות שעתיים והמקרר חזר לעבוד, מישהו אחר במקומו היה מגיע עושה את עצמו מתקן וגובה תשלום, אין עליו הוא אמין, הוגן, אדיב וסבלני, מומלץ.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה דגן‬‎, מודיעין.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד במקרר מסוג אמנה
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין מיניב, מיד הייתה תגובה ממנו, הגיע יום למחרת, עמד בזמנים ואפילו הקדים, היה הוגן, פרש בפניי את התקלה ונתן לי בחירה מה לעשות, הייתי מאוד מרוצה מהיחס הרגיש, המהיר והמקצועי שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים למפל, כפר האורנים.
אשרור: 27/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקן דלת מקרר שלא נסגרה טוב.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) היה אדיב, מקצועי, אכפתי ובמחיר סביר :) תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר זהבי, מודיעין.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! בדק את המקרר והמליץ על החלפה. מקצועי, נתן המלצות ולקח מחיר לקריאה בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב קרויטורו, מודיעין.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי דבלינגר, מודיעין.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר חברת אמנה.
חוות דעת:
שוחתתי עם יניב במוצאי חג הפסח וכבר למחרת בשעות הבוקר הגיע לסדר את המקפיא. לאחר בדיקה יסודית איבחן את התקלה, החליף במקום כרטיס והתקלה נפתרה. שרות אדיב, אמין ומקצועי .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה נתן, מודיעין.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
תיקון הצטברות קרח במקרר מסוג סמסונג.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מיניב, הגיע מהר, הסביר לי את כל מה שעושה, אמר לי מראש מה הבעיה וצדק, לקח מחיר סביר לדעתי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1682 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק