מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.95
מחיר 9.66
איכות 9.74
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוליה פינסקי פינסקי, מודיעין.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר חברת בקו.
חוות דעת:
יניה הגיע אליי לתיקון מקרר והוא המליץ לי להחליף את המקרר. השירות היה מאוד טוב, שירותי, נחמד והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הילה סחראי, מודיעין.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מדהים! הסכים לעזור למרות שזה היה בשעה מאוחרת, הוא היה מקצועי, הוגן, על על הבעיה מהר, המליץ לא לתקן, לקח תשלום ממש נמוך על הביקור ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי נוי, מודיעין.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין! היתה לי נזילה במקרר, הוא איתר בקלות את מקור הבעיה שהיתה מהצטברות קרח, סידר צ'יק צ'אק ועבד מסודר ונקי. על הדרך הוא גם קיצר לי את הצינור של המים שהיה ארוך מדי. הוא היה מאוד נחמד, הגיע תוך שעתיים וסידר את הכל בפחות משעה. גם המחיר שלקח היה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לוי, מודיעין.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ושירותי כלכך, הגיע כבר באותו יום שהתקשרתי ובזמן שקבענו, הוא איתר את הבעיה והסביר מה שהוא עשה, פתר את התקלה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק טביב, מודיעין.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 26/07/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שני, מודיעין.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, יניב היה מקצועי בהחלט! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור אריאל, מודיעין.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר 3 דלתות של סמסונג.
חוות דעת:
במקרר יש הצטברות של מים בחלק התחתון של המקרר. יניב הסביר את המקור לבעיה ותיקן את התקלה במהירות והיעילות. הוא הסביר שהבעיה היא בתכנון לקוי של מקררי סמסונג לא ניתן להתחייב שהתיקון יחזיק מעמד לאורך זמן רב. כרגע הבעיה נפתרה. התשלום שהוא לקח היה הוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שפניר, מודיעין.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
הברזה מתיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
התקשרתי ליניב ב- 8 בבוקר, קבענו לשעה 12 והוא לא הגיע, התקשרתי אליו וטען שהייתי בשיחה ממתינה והמשיך הלאה, שרציתי לדעת מה עושים עכשיו אמר שאני צריך להבין אותו, הוא עמוס ויגיע אלי, ששאלתי אותו מתי הוא אמר שמהלך היום כשביקשתי לדעת באיזה שעה אמר שאני אלך לטכנאי אחר וניתק לי בפנים.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רענן צבי, מודיעין.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אומנם הוא לא הצליח לתקן את הבעיה. אבל הוא היה כן ואמר לי מראש שלא בטוח שיצליח לתקן ושיש בעיה בדגם הזה ספציפית. היה קונקרטי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עדנה הייס, מודיעין.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
המקרר שלי לא הקפיא כמו שצריך את הדברים אז הזמנתי אותו והוא הגיע בזמן סביר. עלה מיד על הבעיה וטיפל מאוד יפה במקרר. בחור חמוד עם המון סבלנות, הראה והסביר על הכל וגם גבה מחיר סביר מאוד לדעתי. המקפיא עובד ואפילו שלחתי לו הודעה לעדכון שהבעיה באמת נפתרה, טכנאי עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1569 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק