מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.66
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירלי פיק, כפר האורנים.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
זאת פעם שנייה שהוא אצלי וגם עכשיו השירות מעולה! נתן לי עצה, תיקן לי זמנית את המקרר והמליץ לקנות מקרר חדש. אמר מראש שזה יחזיק מעמד שבוע. היה אמין, אדיב ומקצועי. הייתי מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני שפניר, מודיעין.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
הברזה מתיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
התקשרתי ליניב ב- 8 בבוקר, קבענו לשעה 12 והוא לא הגיע, התקשרתי אליו וטען שהייתי בשיחה ממתינה והמשיך הלאה, שרציתי לדעת מה עושים עכשיו אמר שאני צריך להבין אותו, הוא עמוס ויגיע אלי, ששאלתי אותו מתי הוא אמר שמהלך היום כשביקשתי לדעת באיזה שעה אמר שאני אלך לטכנאי אחר וניתק לי בפנים.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
נאוה דליות הרמן, מודיעין.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ציר בדלת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה אמין, מקצועי ואדיב. נתן המלצות והסברים מעבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן צבי, מודיעין.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אומנם הוא לא הצליח לתקן את הבעיה. אבל הוא היה כן ואמר לי מראש שלא בטוח שיצליח לתקן ושיש בעיה בדגם הזה ספציפית. היה קונקרטי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מיכל לוי, מודיעין.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ושירותי כלכך, הגיע כבר באותו יום שהתקשרתי ובזמן שקבענו, הוא איתר את הבעיה והסביר מה שהוא עשה, פתר את התקלה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מ. מודיעין.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! הוא אחלה בחור, מקצועי, שירותי ואיש מדהים. מגיע לו את מלוא הפרגונים! הוא נתן לי הנחיות טלפוניות לתיקון התקלה, התפנה לו זמן אז הוא הגיע בערב חג, עשה בדיקה יסודית, לא זיהה תקלה וגבה מחיר ביקור סמלי ונכון. עשה לי רק טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר שמש, מודיעין.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר על ידי החלפת חלק.
חוות דעת:
התיקון לא לקח הרבה הרבה זמן ויניב עשה הכל כמו שצריך. הוא היה מעולה מכל הבחינות ומאוד מקצועי, אך לגבי המחיר אני לא בטוח כי לא ביררתי לפניי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב דן, מודיעין.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מצוין, נחמד, נעים, מקצועי וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני צ. מכבים-רעות.
משוב: 26/09/2019
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בזמן, זיהה את הבעיה, הסביר ותיקן את הנדרש, במחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס שיפרין, מכבים-רעות.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה למקפיא.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1459 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק