מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.92
איכות 9.95
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני ו. ראשון לציון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במקרר תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה כמו שצריך. הייתה בעיה חוזרת אחרי שתיקן אז הוא חזר לתקן שוב למרות שזה היה בשבת ולא הזניח אותנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן טל, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעזר גל, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילת מים במקררשל חברת lg שגרמה לקצר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! נתן שירות מעל ומעבר והוא מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גט, ראשון לציון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של LG שכלל החלפת פילטר וחיבור קו מים.
חוות דעת:
אחלה גבר! הוא עשה מעל ומעבר, לא לקח כסף על הביקור הראשון. רמת שירות מאוד גבוהה, לא מנסה לקחת כסף סתם, חשוב לו קודם שהכל יעבוד והוא סידר לי גם בעיות עתידיות שאני מאמין שמישהו אחר היה חוזר כדי לקחת עוד כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית אבוגוז, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לסלי דורון, ראשון לציון.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה אמין, מעולה, בסדר גמור במחיר, הוא המליץ לנו לעשות תיקון קטן במקום תיקון גדול שזה לא היה מובן מאיליו. היינו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מינו בקשי, ראשון לציון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא אדם נחמד, אדיב ומסביר, יש לי רקע טכני והוא היה כנה איתי, היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם אורבך, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי הצטברות קרח על גוף קירור במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא פירק, בדק וניקה את הצטברות הקרח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלמוג מימרן, בית דגן.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא הגיע בזמן והיה נחמד. בסוף התברר שאין שום תקלה וגבה תשלום רק על השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה וינברום, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
יעוץ ובדיקת מקרר של חברת ברימאג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב, מיומן,ישר, הוגן ומדהים פשוט מדהים! המקרר הפסיק לפעול והוא גילה שהבעיה היא במנוע עצמו אך מאחר שהמקרר הוא של חברת ברימאג אסור לאף אחד לגעת במקרר חוץ מאנשי מקצוע של החברה עצמה. במידה ותהיה בעיה בעתיד במקרר והחברה תבין שאיש מקצוע אחר נגע במקרר לא תהיה להם אחריות. מבחינתי היחס והיושר שלו זה לא מובן מאליו, הוא יכל לתקן את המקרר כי ידע בדיוק איפה הבעיה אך ייעץ ביושר לטובת הלקוח ולא לטובתו האישית והוא גבה מאיתנו מחיר הוגן עבור הביקור. אני מאוד התרשמתי ממנו ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1359 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק