מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.66
מחיר 9.57
איכות 9.69
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיה לוי, ראשון לציון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שמקפיא את המצרכים.
חוות דעת:
ממש חבל על הזמן! כבר בשיחה איתו בטלפון הוא נתן אינדיקציה לגבי הבעיה וקלע בול. הוא הגיע, איתר את הבעיה וחיפש את החלק החלופי שהיה צריך. בגלל שהמקרר ישן לא היה אפשר למצוא חלק חלופי אבל הוא היה ממש בסדר גמור, גם המחיר שגבה היה טוב בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ציונה לוי, ראשון לציון.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 29/04/2019
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממש אמליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית ב. ראשון לציון.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר תקול.
חוות דעת:
יניב היה אדיב והסביר מה שצריך. אמר שיתכן שהבעיה היא בדליפת גז או בבעיה במדחס. בגלל שמדובר בבעיה במנוע הוא המליץ לקנות מקרר חדש ולא להגרר לבעיות בהמשך שעלולות להמשיך לצוץ. יניב גם תיקן לי את שואב האבק באותה הזדמנות. הייתי מעדיפה לתקן את המקרר, אך אם זה אכן עלול לגרום לבעיות בהמשך אז דעתו המקצועית עזרה לי. באותו היום קניתי מקרר חדש. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל א. ראשון לציון.
אשרור: 30/07/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מקצר.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס רוזלפלד, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מקרר.
חוות דעת:
המקרר היה מרעיש מאוד, התקשרתי אליו והוא הדריך אותי דרך הטלפון מה לעשות והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן גר, ראשון לציון.
אשרור: 27/07/2020
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקפיא מסוג בקו.
חוות דעת:
היה מהיר, הקדים להגיע וסידר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ילנה רחמט, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה במקרר של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בן אדם טוב, זריז ובכללי הייתי מבסוטה מהעבודה שלו והכי חשוב שעכשיו הכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית נצר, ראשון לציון.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון ובדיקת מקרר שהשמיע קולות של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי ויעיל. הוא בעצם פירק את המקרר והרכיב אותו מחדש והבעיה נפתרה, המחיר היה קצת יקר בעיני, אבל חוץ מזה הכל היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרץ נתן, ראשון לציון.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! היה שירות מעולה, מהיר ובמחיר נוח לכל כיס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כפיר, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הגיע אלינו באיחור של שעה וחצי, פתח את המקרר שם מים חמים והבעיה נפתרה, אמר לנו שהוא לא נותן אחריות על מקררים של חברת סמסונג וזה הוריד לי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
0
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1773 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק