מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.75
מחיר 9.56
איכות 9.87
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי כפיר, ראשון לציון.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הגיע אלינו באיחור של שעה וחצי, פתח את המקרר שם מים חמים והבעיה נפתרה, אמר לנו שהוא לא נותן אחריות על מקררים של חברת סמסונג וזה הוריד לי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
0
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ראשון לציון

נתי גריסמן, ראשון לציון.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון בעיית קירור יתר במקרר.
חוות דעת:
הסביר לי איך פותרים את הסיפור כולו בטלפון, אכן מה שהוא אמר עבד. לא ביקש תשלום, מבחינתי הייתי מוכן לגמרי לשלם. רכש אצלנו הרבה כבוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיתית אריאב, ראשון לציון.
משוב: 04/07/2020
תיאור השירות:
תיקון גומי והחלפת מאוורר.
חוות דעת:
היה מעולה! לא פעם ראשונה שהוא מגיע אליי. מקצועי, הוגן, מגיע בזמן, מתקתק עניינים והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סעדה, ראשון לציון.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקפיא של חברת שארפ.
חוות דעת:
המאוורר קפא ולא עבד אחרי שהשארנו את דלת המקפיא פתוחה כל הלילה. הוא עשה את העבודה ברבע שעה - עשרים דקות, מה שמראה שהוא מקצועי ויודע את העבודה אבל המחיר שהוא לקח עבור הזמן הקצר הזה היה יקר לדעתי.
מחיר
4
זמנים
10
8
כללי
גירסאות
דוד תורגמן, ראשון לציון.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
בידקת מקרר אמנה ישן שהיה תקול.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! היה נחמד, מקצועי, והסביר לי הכל בצורה יפה מאד ובמחיר סביר. יניב המליץ להחליף את המקרר בגלל עלות התיקון הגבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר טל, ראשון לציון.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתקלה במקפיא של חברת whirlpool.
חוות דעת:
היה מקצועי, אדיב, עזר לי לפתור את הבעיה מבלי לגבות על כך תשלום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב טלמור, ראשון לציון.
אשרור: 19/06/2020
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
יום שישי, השעה 14:00, כשחזרנו הביתה מקניות, המקרר בן ה 15 היה מקולקל, התקשרתי ליניב ותוך 30 דקות הגיע, היה כמעט שעה אצלנו, סידר את המקרר כדי שנוכל לעבור את השבת, נתן גם ייעוץ כללי לגבי מקרר חדש ולקח מחיר הוגן. לא נתקלתי בבעלי מקצוע בעלי יושרה ומקצועיות כזו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ר. ראשון לציון.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גור, ראשון לציון.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Samsung.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מתחשב מאוד, אדיב, מקצועי והסביר כל דבר שהוא עושה. הוא הגיע בזמן קשבענו, ישר הבין מאיפה נובעת הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר לוי, ראשון לציון.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם במקרר.
חוות דעת:
חשבנו שמדובר בתקלה בכרטיס החכם. הוא ניסה לתקן, לקח את הכרטיס למעבדה, החליף רכיב וכשהחזיר אותו הבין שהתקלה היא מורכבת יותר ושיש צורך להלחיף חלק יקר יותר. בסופו של דבר החלטתי לא לעשות את העבודה כי זה כבר לא השתלם ועדיף היה לקנות מקרר חדש אבל הוא מאוד השתדל לעזור ולקח מחיר רק עבור הביקור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1732 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ראשון לציון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק