מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.76
מחיר 9.77
איכות 9.82
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ועד הבית מ. תל אביב.
אשרור: 16/05/2016
משוב: 14/04/2016
תיאור השירות:
תיקונים למערכת אינטרקום של בית משותף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא עשה את זה מאד יפה ומאד בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שאול דקר, חולון.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 02/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום שעבד בעוצמה חלשה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל אחלה. היה מאה אחוז, כמו תמיד אצלכם. הייתי מרוצה מהכל- הוא תיאם איתי זמן נוח, הגיע בזמן, מצא את התקלה והשתדל לפתור אותה בלי הוצאות מיותרות. מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ת. ח. תל אביב.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כל האינטרקום בבניין בבית משותף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דני תותח!! מקצוען אמיתי, נחמד מאוד, אדיב וסבלני ואמין! הגיע בדיוק בזמן שנקבע איתו (אפילו לפני) בדק את כל המערכת בבניין ונתן הצעת מחיר מפורטת והוגנת. זאת לאחר קבלת הצעות נוספות. נקבע מועד להתקנה- כמובן הגיע במועד, עבד במקצועיות רבה, רואים שהוא שנים במקצוע -מקצוען- ללא ספק! הגיע מספר פעמים זאת על מנת להשלים את בדיקת האינטרקום מול כל הדיירים בבניין. והתוצאה: מושלמת! אני ממליץ בחום! שירות בליגה אחרת - אין מקום לטעויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר אפק, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
עשה עבודה מדהימה, הבאתי טכנאי שאמר שצריך להחליף את כל האינטרקום, התקשרתי לדני, הוא הגיע תוך שעה, גילה את הבעיה, תיקן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורון מילר, תל אביב.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
זיהוי תקלה ותיקון מערכת אינטרקום בבניין משותף שלא עבדה והחלפת תשתית המערכת.
חוות דעת:
לאחר התייעצות החלטנו כי תשתית האינטרקום בבניין הותקנה לא כהלכה, דבר שהיה נכון, והחלטנו ביחד על החלפת כל תשתית הכבילה של מערכת האינטרקום. דני נתן הצעת מחיר, היה הוגן מאוד ואפילו הכניס את הקריאה הראשונה כחלק מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון אגסי, תל אביב.
אשרור: 24/12/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
דני בחור סימפטי ואמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
5
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דרור י. תל אביב.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום וקודן בייתי.
חוות דעת:
הוא מעולה, בא בזמן, היה מקצועי והעבודה נראית מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו פרויס, תל אביב.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום של בניין.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. התקשרנו אליו והוא נתן לנו הצעת מחיר הרבה יותר זולה ממישהו אחר שבדקנו איתו. הוא הגיע, פתר את זה בחצי שעה, על הדרך סידר גם את המנעול ועוד כמה דברים, אדם ממש נחמד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ורדי, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת אינטרקום בבניין, ככל החלפת היחידה המרכזית ובכל הדירות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, היה חרוץ והגון, עבד שעות אל תוך הלילה. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ה. תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני מערכות אינטרקום בבית.
חוות דעת:
סופר מקצועי, מחיר מעולה, ממש אדם נעים ואיש מקצוע מושלם. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ר. תל אביב.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גרינברג, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום והתקנת קודן בבניין משותף.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. דני היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן, עשה בדיקה יסודית ונתן אופציות בחירה של תיקון או החלפה לפי עלות. המחיר היה הוגן. הוא הסביר בדיוק מה הבעיה, פירט אילו חלקים לא עובדים ומה כן עובד וכיצד הוא מתקן. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניה ל. תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברנרד דיצק, תל אביב.
אשרור: 25/03/2019
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה בסדר ומקצועי אך איחר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ניר חיים, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום וקודן בכניסה לבניין.
חוות דעת:
מהמם! דני מקצועי ואדיב מאוד. אני מרוצה מהזמינות, מהשירות ומהיחס שלו. הוא ממש שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב דואר, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת אינטרקום כניסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בא בפעם הראשונה לראות את הבעיה, ולאחר מכן הגיע שוב וסגר מעגל. הייתה לו תקלה קטנה אצל לקוח אחר אבל הוא התקשר להודיע שהוא מתעכב, אז הכל באמת היה טוב.
איכות
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אולגה כהן, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום ביתי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ספריה, תל אביב.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת קודן אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקצועי, מהיר ואמין. הוא איש מקסים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל שכטר, תל אביב.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מאד נחמד, הגיע בזמן , עשה את העבודה במקצועיות והיה נעים לעבוד איתו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי גרינוולד, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום והתקנת מרכזיה בבית.
חוות דעת:
מצוין. גם מקצועי גם אדיב וגם הוגן. אני ממש ממליץ עליו למי שצריך. זו הייתה חוויה טובה. הוא עשה עבודה מדהימה ואני מעריך אותו מאוד. הוא עבד המון שעות, בשקט ובצורה יפה ומסודרת. הסביר כל מה שהוא עשה. היה משהו שיחסית היה קשה והוא רץ להביא סולם גבוה ולא דרש על זה שום כסף שזה בפני עצמו יפה. הופתעתי בסוף שהוא אמר שהוא מוריד במחיר בגלל חלק שבסוף עלה פחות ממה שהוא חשב. זה מראה על אמינות וממש התרשמתי לטובה. הוא איש מקצוע שמגיע לו את הכסף ששילמתי. נהנתי מהדרך שהוא עבד בה ומהדיבור שלו. אני מוריד בפניו את הכובע. עבדתי עם הרבה אנשים שהיו שרלטנים והגיע דני שלא הסכים לקחת כסף על משהו שהוא עשה בגלל שזה שתי דקות עבודה כשאחרים דרשו על כך. הוא אדיב, ישר ואני ממש ממליץ עליו לכל אחד. אפילו הבאתי אותו לאמא שלי שיתקן אצלה. התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 318 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק