מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.81
מחיר 9.74
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביב איתן, בית יצחק-שער חפר.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
מתן ייעוץ לגבי מכונת כביסה תקולה.
חוות דעת:
זאת לא פעם ראשונה שאני נעזר בצחי והוא בהחלט שווה את זה. כשהסברתי לו בטלפון מה הייתה הבעיה הוא ייעץ לי לא לתקן את המכונה כי רק התיקון עצמו יעלה לי יותר מדי ועדיף לי כבר לרכוש מכונת כביסה חדשה. הוא אפילו ייעץ לי איזה דגם הכי משתלם עבורי. אני מרוצה ממנו מאוד וממליץ עליו לכולם!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ישובי עמק חפר

גדי ב, בית יצחק-שער חפר.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, התקשורת איתו הייתה טובה והוא היה נחמד. הוא בסופו של דבר המליץ שלא משתלם לתקן את המכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון צימנט, העוגן.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עשה בדיקה למכשיר ונתן לנו טיפ איך לתקן את המכשיר בלי להחליף את המשאבה. היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי יפת, בת חפר.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ לגבי נזילת מים ממכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
פניתי אליו, הוא אמר לי שאין צורך שיגיע והנחה אותי מה לעשות בטלפון. הוא עזר לי והיה סופר מקצוען!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה כהן, כפר מונש.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. מקצועי מאוד, אמין וזול בהרבה מהאחרים שדיברנו איתם. אנחנו מרוצים מאוד וממליצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כוגן, מעברות.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר, אין לי טענות. הוא נתן שירות בסדר גמור, הגיע מהר ועשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר יעקובוביץ', עולש.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה זמין להגיע מעכשיו לעכשיו ממש, קבענו ליום אחר בגלל הזמינות שלי והגיע בזמן שקבענו. תיקן את התקלה בזריזות וביעילות, בצורה מקצועית ומסבירת פנים, תוך כדי הסבר על התקלה וממה נגרמה. צחי, מעבר להיותו מקצועי ואמין הוא איש מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם בוצר, העוגן.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, נחמד, בא בזמן ומקצועי. ראה שהתקלה אינה ברת תיקון ולא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון באבאר, בת חפר.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים והיה מאוד נחמד ומקצועי. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה ב. בת חפר.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה! למרות שלא תיקן, אבל היה ישר ואמר שהתיקון לא משתלם. הגיע בדיוק בזמן שקבענו, לקח מחיר סביר לביקור טכנאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3222 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק