מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.71
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן קפלן, יד חנה.
משוב: 16/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא בדק את המכנה ואמר שאין טעם לתקן אותה, עלות התיקון לא שווה את המכונה ולכן הוא המליץ לי לקנות מכונה חדשה, ניהלנו דו שיח ענייני מאוד, הוא הגיע מהר, גבה דמי ביקור, מחיר הוגן, מבחינתי הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ישובי עמק חפר

עינת צו, מכמורת.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה חברת MIELE.
חוות דעת:
מדהים, התקלתי אותו ב7 בבוקר לפני החג והסגר, הגיע והיה מקצועי מאוד ושירותי, כיף שיש אנשים כאלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו קינן, גבעת חיים(מאוחד).
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ווסת טמפרטורה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי והגיע בזמן, בכללי אני מרוצה. בכל אופן לטעמי המחיר היה טיפה גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר שלח, חיבת ציון.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה! הוא מדהים. צחי הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, לקח מחיר הוגן ועזר לי אפילו מעבר למה שביקשתי. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ריינר, כפר הראה.
אשרור: 23/07/2020
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג שלא קירר בעקבות הצטברות קרח במאוורר והחלפת מדחס.
חוות דעת:
מקצוען. ניגש ישר לתקלה, תוך הסבר מפורט והמלצות לביצוע בעתיד כדי למנוע תקלה. ישר והוגן, סבלני. עובד נקי ומסודר. מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון רבר, בחן.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי הצטברות של קרח במקרר אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, ענייני, נחמד ודייקן, הסביר לי מה עושה, עבד באופן נקי ומסודר, על הדרך הוא גם תיקן לי בעיה בעוד מכשיר ולא גבה תשלום נוסף, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק קליין, כפר מונש.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של אמנה שכלל החלפת צינור עקב דליפת גז.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא מקצועי ונתן שרות בזמן. המחיר מעולה והייתי מרוצה ממש מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה בלוג, בת חפר.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי יחזקאל, בחן.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור מסוג לופרה.
חוות דעת:
צחי היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות שנתן, מהיחס, מההתנהלות מולו, מהעבודה עצמה, ענה לי מאוד מהר, היה פשוט מושלם ואין לי מילה רעה להגיד עליו. ממליצה בחום עליו .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי לאוגומר, כפר מונש.
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפיה של חברת קינג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מספר פעמים כדי לפתור את התקלה ולא גבה תשלום נוסף מלבד החלפת גוף החימום. אני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3433 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק