מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.94
מחיר 9.77
איכות 9.88
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר מרום, צור משה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הלך לי המדחס של המקרר, צלצלתי אל צחי והוא כבר בטלפון הסביר שרוב הסיכויים הם שעדיף לקנות מקרר חדש וברור היה שהוא מנסה לחסוך לי הגעה שלו. למרות הכל ביקשתי שיגיע ויבדוק. הוא הגיע, ביצע בדיקה ואישר את מה שחשב בטלפון. הוא היה נהדר וענה לי על כל שאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרית עמית, קדימה-צורן.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים של חברת Sauter.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. הגיע בזמן, אמר שמדובר בעבודה פשוטה מאוד ואפילו רצה לגבות פחות כסף ממה שדיברנו בטלפון. הסביר לי בדיוק מה הבעיה והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה לוי, צור משה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למתג מקולקל במקרר שלא הפסיק לעשות רעש.
חוות דעת:
צח זיהה את התקלה בלי שום בעיות ובלי בלבולי מוח נוספים, תיקתק את העבודה ביעילות ובזריזות ודאג שנהיה מרוצים מהשירות שלו. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי כהן, כפר יונה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בתנור אפייה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, ידע לאן לגשת ללא משחקים מיותרים, בדק שכבלי החשמל תקינים וסידר את אלו שהיה חייב לסדר ובסוף בדק שהכל עובד תקין. בנוסף נתן אפשרויות נוחות לתשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בדנני, קדימה-צורן.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקפיא במקרר חברת אמנה, בדיקת מקרר חברת לנק ובדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הגיע ממש מהר לאחר שיצרתי אתו קשר טלפוני, היה נחמד ומקצועי ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוניקה בר, כפר יונה.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה. עבודה טובה, בדייקנות , אדיבות, ומחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אשכנזי, פרדסיה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא איתר את התקלה ואמר שצריך להחליף מנוע. המחיר שגבה עבור הביקור היה גבוה מידי לטעמי.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שירי הרצוג, כפר יונה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הוגן במחיר ואיש מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורדי יצחק, פרדסיה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
בחור ממש בסדר גמור, הגיע אלי ביום שבת, בדק את המקרר אבל אמר שאי אפשר לתקן אותו.
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דידי מידן, קדימה-צורן.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3098 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק