מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.94
מחיר 9.77
איכות 9.88
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור הרשקו, הוד השרון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי פרידמן, רעננה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! הוא עבד על זה הרבה זמן, היה הוגן, גבה מחיר ביקור בלבד, הכל מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל סדרה, הוד השרון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
הלחמת צינור ומילוי גז במקרר של חברת אמנה והחלפת טיימר וכיוון דלתות מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
המקרר שלנו בבית התקלקל ביום שבת וכשהתקשרנו לצחי הוא ניסה לעזור לנו כבר בטלפון עד שיגע למחרת. בינתיים העברתי את כל הדברים למקרר במשרד שבסוף גם התקלקל וגם אותו צחי תיקן! הוא הגיע בראשון כמו שהבטיח וזיהה תוך כמה דקות את הבעיה ותיקן אותה. אין לנו מילים! הוא הגיע למחרת לתקן את המקרר השני, לקח מחיר הוגן על שני התיקונים והיינו מאוד מרוצים מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרמי לומברוזו, כפר סבא.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלת מחשב במכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
ממש אחלה שירות שבעולם. הוא הסביר לי בפלאפון מה לעשות. היה פגז.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ענבר, כפר סבא.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הזמנתי את צחי לתקן את המדיח שהפסיק לעבוד. צחי הגיע באותו יום, ועבד על המדיח זמן ממושך, אף שבסופו של דבר הוא לא הצליח לאתר את התקלה. אף על פי כן, מן האופן היסודי שבו הוא ניסה לאתר את התקלה, ומן השרות המהיר שלו, התרשמתי שהוא איש מקצוע מיומן ומשובח. עקב כך גם קיבלנו את המלצתו - לקנות מדיח חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב מדבד, כפר סבא.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא מקצועי ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אלון, הוד השרון.
אשרור: 19/10/2018
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
צחי היה מקצועי, אדיב, דייקן בזמנים והוגן במחיר לדעתי. אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל שטיין, כפר סבא.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 11/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה חשמלית במקרר לאחר שעלה ריח רע שלא הצלחנו לאתר את מקורו.
חוות דעת:
צחי תיאם איתנו הפגישה בצורה נעימה ויעילה, הגיע בזמן, איתר וטיפל בדיוק רב בתקלה. הטיפול נעשה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי לוי, כפר סבא.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת מוכנת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע והיה אדיב, שירותי והסביר הכל באופן מפורט. נתן גם אחריות למקרה שהתקלה תחזור בתקופה הקרובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גולדנברג, הוד השרון.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל מילוי גז והחלפה של ברז גז.
חוות דעת:
היה מצוין, עמד בזמנים, גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3098 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק