מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.80
מחיר 9.69
איכות 9.84
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברכה וורקנה, נתניה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד מאוד, עמד בזמנים שקבענו, הגון והוגן במחיר, יחס ממש טוב ללקוח, אנושי, הסביר לנו הכול ועשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מקסים פוליאקוב, נתניה.
אשרור: 23/03/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע, הסתכל על המדיח ואמר שהתיקון יעלה יקר ולא משתלם לעשות אותו. הוא היה אמין מקצועי והסביר על הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן אידלמן, נתניה.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים! שירותי, אמין, מקצועי, אחלה של בן אדם ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה שוקרון, נתניה.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
נהדר! המקרר הפסיק לעבוד והוא אמר לי שהמנוע התקלקל והמליץ לי להחליף מקרר. הוא בא מוקדם במיוחד כי ביקשתי ממנו והיה ממש מקצועי. כל הכבוד לו, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה כהן, אבן יהודה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר והפשרת מקפיא.
חוות דעת:
צחי הוא איש מקסים ושרותי מאוד! טיפל בתקלה בצורה מקצועית ויעילה והוא מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת תמאם, נתניה.
משוב: 15/03/2020
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל יהב, אבן יהודה.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר ותנור אפיה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה קולטונוב, נתניה.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה במדיח.
חוות דעת:
צחי היה מעולה, הוא נתן לי שירות בטלפון, הסביר לי הכל והנחה אותי איך לפתור את הבעיה וזה באמת עזר לי. הוא היה הוגן, אמין ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ק. אבן יהודה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתקן תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש 10 חד משמעית! נאי מאוד מרוצה ממנו, קודם כל הוא עוד ניסה לעזור לי בטלפון לגבי מקרר ישן שהפסיק לעבוד. לצערי הוא בסופו של דבר לא הצליח, אבל ידעתי מראש שזה לא בטוח יעזור. הוא היה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רהב אופנהיימר, יקום.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק