מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.94
מחיר 9.75
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פליקס יעקובוב, נתניה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל מילוי גז, החלפת צינור ופילטר.
חוות דעת:
הוא הגיע שלוש פעמים בזמן, היה נחמד, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לירן ב. נתניה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב בקר, נתניה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא היה מאוד מקצועי, הוא עשה בדיקה על כל מה שצריך. אמר שהמנוע הלך ולא משתלם להביא מנוע חדש מאחר ומדובר על מקרר ישן והמליץ לקנות חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הוד מימון, נתניה.
אשרור: 28/05/2019
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור מחברת דלונגי שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
צחי נתן שירות מעולה. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בערב חג ולקח מחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ינאי, בצרה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת דלונגי.
חוות דעת:
החליף חלק במנוע. היה יעיל, מהיר וזול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים צרקסקי, נתניה.
משוב: 20/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס חיים, נתניה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מקצר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! המקרר קיצר את החשמל בדירה. הוא הגיע מהר, זיהה את הבעיה והמליץ לא לתקן את המקרר כי המנוע הלך ועדיף לקנות מקרר חדש. היה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירן ארדיטי, נתניה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר. הגיע, מצא את התקלה, לא היה צריך להחליף שום חלק ולקח רק עלות ביקור. היה קוד של תקלה במכונת הכביסה אבל הוא פשוט פתח את הדלת וסגר והמכונה חזרה לפעול. הוא כן שם לב שיש בעיה במנגנון נעילה אבל לא חייב להחליף כי בסך הכל המנגנון עובד. אמר שאם זה יחזור ויהיה צורך להחליף את כל המנגנון יבוא ולא ייקח שוב תשלום על עבודה. היה מקצועי, אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה מוראד, נתניה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת סימון.
חוות דעת:
הבחור עשר. הוא מקסים ועומד בזמנים. לאחר ניסיון הוא לא הצליח לפתור את התקלה והמליץ לי לקנות מדיח כלים חדש.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה דנה, נתניה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בחשמל במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מדהים! צחי הסביר לי בטלפון איך לבצע ריסטרט ולבדוק דברים נוספים במכונה. הוא היה נשמע מאוד אדיב ואמין. הוא אפילו אמר שיכול להגיע למרות שזה חג אבל בסוף הצלחנו לפתור את התקלה טלפונית.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3056 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק