מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.90
מחיר 9.61
איכות 9.78
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניר בר-זיו, גבעתיים.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי 4 מזגנים, כלל פירוק מעטפת המזגנים וניקוי פנימי, ניקוי המאיץ והמאייד, שטיפה של הניקוז וריסוס חומר מונע עובש.
חוות דעת:
מצויין. הגיע בזמן, עבד ביעילות, אדיב, ניקה אחרי שסיים את העבודה, עמד במסגרת העלות שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב אודסקי, רמת גן.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרעיש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד וזמין, אבל קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי ה. רמת גן.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל רוטנברג, רמת גן.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל ומילוי גז במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! אדם ממש אדיב ושירותי. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. גם למחרת התקשר לברר אם הכל בסדר. אני מרוצה מאוד, הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה ארבדזי, רמת גן.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה את הכל מעולה. הגיע בזמן והסביר על כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר שחר, רמת גן.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי עובש במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אחלה שירות. רפאל מקצועי, אדיב, ניקה ושם חומר נגד עובש במזגן. אני מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי מנדלצוויג, רמת גן.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, הוא מאוד הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק צחר, רמת גן.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי רפאלי, בני ברק.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מזגן של חברת סמסונג.
חוות דעת:
צלצלתי אליו ונחשפתי לאדם ישר ומקצועי שנותן מעצמו. דיבר איתי חצי שעה בטלפון ובווטסאפ עד שהבין מה הבעיה, כיוון אותי לחברת הביטוח וקישר ביני לבין טכנאי מטעמם ובסוף הבנו שהבעיה היא בחשמל ולא במזגן עצמו. הוא פשוט אדם שנותן מעצמו ללא שום תמורה אין דברים כאלה. בחור נחמד מאוד. צלצל אלי גם לאחר מכן כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך והבעיה באמת נפתרה. מעכשיו אעזר רק בו כשאצטרך טכנאי מיזוג אוויר.
איכות
-
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אורני, גבעתיים.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שהרעיש של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר, הוא היה מאוד נחמד, מקצועי ואדיב גם בטלפון, הוא עזר פה לאשתי בכל מיני דברים, מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3020 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק