מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.83
מחיר 9.38
איכות 9.70
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניר בר-זיו, גבעתיים.
אשרור: 16/07/2019
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי 4 מזגנים, כלל פירוק מעטפת המזגנים וניקוי פנימי, ניקוי המאיץ והמאייד, שטיפה של הניקוז וריסוס חומר מונע עובש.
חוות דעת:
מצויין. הגיע בזמן, עבד ביעילות, אדיב, ניקה אחרי שסיים את העבודה, עמד במסגרת העלות שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכסנדר יאס, רמת גן.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא ניסה לעזור לי קודם כל בטלפון וכשזה לא עזר הוא הגיע לעזור לי. הוא שלח לי הודעה אחרי יומיים ושאל אותי אם הכל עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב אודסקי, רמת גן.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרעיש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד וזמין, אבל קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלונה ק. גבעתיים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סבבה לגמרי, הוא הגיע בזמן ועושה עבודה מאוד מקצועית. מעכשיו הוא הטכנאי שלי :).
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני זפרני, רמת גן.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גוטמר, רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אלקו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא בא, היה אדיב ותיקן את התקלה והכל בסדר עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס אושפיז, רמת גן.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי נזילת מים מהמזגן.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כדי לקבוע זמן שיגיע לתקן את הנזילה של המזגן, ניסנו לקבוע יום אבל לא כל כך הצלחנו והוא אמר שאני אנסה לפני שבכלל מגיע לשנות את הכיוון של הצינור, עשיתי וזה אכן פתר את הבעיה וחסך את הביקור שלו, הוא היה נחמד בטלפון ובהחלט מגיע לו עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשד אריאלי, רמת גן.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה אלוף! קודם כל מיד ענה ומיד רצה לעזור. עשה מאמץ והגיע, הוא היה מקצוען, צ'יק צ'ק זיהה את התקלה ועבד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה וולינסקי, רמת גן.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן תדיראן.
חוות דעת:
היה ממש נחמד וגם עזר בטלפון עוד לפני שהגיע ואמר מה לבדוק. כשהוא הגיע זה בסוף היה משהו ממש קטן והוא לקח רק עבור בדיקה. הדבר היחיד שביאס היה שהוא לא הביא סולם והיינו צריכים להוציא את שלנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב רז, רמת גן.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 1 כוח סוס של חברת LG.
חוות דעת:
רפאל בחור מקסים, זמין ומקצועי. הוא מילא גז במזגן וגילה שיש בו נזילה ואמר שזה לא יחזיק הרבה זמן ושכדאי לי להחליף מזגן. הוא בא אליי ב7 וחצי בבוקר ביום שישי ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3072 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק