מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.98
מחיר 9.60
איכות 9.79
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צבי שירן, יהוד.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל.
חוות דעת:
רפאל היה מאוד אדיב ונחמד. הוא בדק וראה שאין לו אפשרות לתקן את המזגן, אבל בסך הכל היה בסדר גמור. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענבל מ. בני עטרות.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפה של צינור אלומניום לא תיקני לצינור נחושת תיקני ומילוי גז במזגן חברת אלקטרה.
חוות דעת:
רפאל בחור מקצועי, נחמד ואכפתי. עבד נקי, מסודר וזריז ודאג להתקשר לוודא שהכל בסדר יום לאחר התיקון. גם המחיר שלו היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם סמכה, אזור.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן עילי בעקבות תקלה בקליטת שלט.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, האדיבות ומהבן אדם עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי ב. אזור.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי DNC של אלקטרה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! התיקון בוצע במקצועיות, זמן ההגעה היה מדויק להפליא, שירות מעולה ואדיב, תמחור הוגן - בהתחלה נתן הערכת מחיר אחת, אך לאחר שראה שהעבודה בסוף יצאה יותר פשוטה מהצפוי, גבה פחות. אין ספק שאליו אפנה אם אצטרך שוב טכנאי מזגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גנן, אור יהודה.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
אבחון תקלה בבריחת גז וניקוי של הצינור במזגן עילי מחברת מולר 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, שירותי, אדיב, הגיע מהר והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי כץ, סביון.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ואיבחון בעייה במזגן.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר איינהורן, בני עטרות.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
תיקון רעשים בשני מזגנים רגילים, 1 כוח סוס של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נהדר. ענה לי באותו היום שהתקשרתי והגיע שעתיים אחרי שדיברנו. הוא אמר לי כבר בטלפון שאם אני רוצה ויש לי חוש טכני הוא יעזור לי לפתור את הבעיה מבלי שיצטרך להגיע. בסוף העדפתי לא להתעסק עם זה לבד, והוא הגיע והייתי מאד מרוצה. הוא גם שלח לי הודעה בערב אחרי התיקון כדי לראות אם הכל בסדר. אחלה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוראל עמר, יהוד.
משוב: 28/11/2017
תיאור השירות:
תיקון מערכת חימום של מזגן מיני מרכזי של מיטב-טק.
חוות דעת:
דיברתי איתו טלפונית והוא נתן תשובה מיידית שהוא יכול להגיע באותו יום, הוא היה בחור באמת מקסים, מלא חוש הומור ומאד מקצועי, כשהוא הגיע הוא קודם בדק, נתן לי הערכה היה מהיר ויעיל. הוא מאד מנוסה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שוביש, יהוד.
משוב: 10/10/2017
תיאור השירות:
ניקיון מזגן מחברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן ווקנין, אזור.
משוב: 17/09/2017
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן 2.5 כ''ס.
חוות דעת:
איש מקצועי ואדיב. הגיע בזמן ועשה את העבודה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3175 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק