מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.86
מחיר 9.49
איכות 9.78
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנדרו סקיבה, חולון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי צינור ניקוז והחלפתו במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד ופתר את הבעיה. הייתי קצת מופתע מהמחיר אבל גם אני לא שאלתי לפני כן מהו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר אדרי, חולון.
משוב: 09/10/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס אורבך, חולון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי חורש, בת ים.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו, 3 כוח סוס.
חוות דעת:
ביררתי לגבי בעיה שיש לי במזגן והוא היה ממש בסדר. ייעץ לי בטלפון- שאל כמה שאלות על אוורור המזגן וביקש שאשלח לו תמונות של הקבל. ביקשתי שהבן שלי ידבר איתו והוא הסביר לבן שלי מה לקנות ומה לעשות והבן שלי טיפל בזה והבעיה נפתרה. הוא אדם נחמד וזה ממש יפה מצידו לעזור כמו שהוא עזר, לא מובן מאליו. כיף להיתקל באנשים טובים לפעמים, לא רואים את זה הרבה בימינו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה בזל, חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת טרנזיסטור במזגן מרכזי.
חוות דעת:
פשוט ללא מילים! בא אלי ביום שישי לקראת החג והציל לי את החיים. הייתי בטוחה שאני נכנסת לחג בלי חשמל ובלי מזגן. הגיע מהר, בן אדם מקצועי, ישר ידע מה ואיך צריך לעשות, הגיע מצויד, ירד להביא את החלק מהאוטו ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג לדיקה, בת ים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת פיילוט.
חוות דעת:
היה מעולה. כבר בפלאפון הוא זיהה את הבעיה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, סידר הכל תוך כמה דקות, היה מקצועי והכל נפתר. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון רבי, בת ים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
בן אדם מעולה, הוא אחלה. ממש מצוין. הגיע בזמן והיה שירותי מאוד. התקשר אחר כך לבדוק שהכל בסדר ובאמת הייתה תקלה קטנה אז הוא חזר ותיקן אותה. הוא גם הסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה בביצקי, בת ים.
אשרור: 25/07/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן חדר של lg.
חוות דעת:
שירות מעולה! זמינות, קשר טלפוני, מהירות העבודה, יחס אישי - הכל ברמה גבוהה מאוד!!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ז. בת ים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת אזולאי, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה טוב מאד! שירותי, אדיב, זמין, הבין את התקלה טלפונית והציע פיתרון שאף אחד מהטכנאים שהיו אצלי הציעו. יכול להיות ומקווה מאוד שהפיתרון הזה יחסוך לנו אלפי שקלים! שלח sms אחרי 3 שעות מהרגע שיצא לבדוק אם הכל תקין. תודה על שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3108 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק