מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.84
מחיר 9.46
איכות 9.73
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק מ. חולון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ומאוורר במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. רפאל מקצועי ואדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר בר לב, חולון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני מזגנים.
חוות דעת:
חשבנו שיש חוסר של גז במזגנים שלנו ולכן קראנו לו שיבוא לתקן, אך לבסוף התברר שהיה קן של יונים ולכלוך שמנע מהמזגנים מלעבוד כראוי. הוא היה נחמד ומקצועי אך המחיר היה טיפה יותר יקר ממה שחשבתי וזה הדבר היחיד שביאס.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבשלום אריאל, בת ים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת מידאה.
חוות דעת:
שירות סבבה. רפאל מקצועי ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יניב הרשקוביץ, חולון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הוא אדם נחמד, אמין, הוא הגיע, אבחן שזאת הבעיה מההתחלה, פתר אותה במהירות ולא ניסה להפוך בעיה פשוטה למורכבת. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה ח. חולון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדיה ר. חולון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן קטן כ"ס 1 ותיקון צינור הניקוז. העבודה כללה טיפוס על הגג.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב. רפאל הצליח להגיע עוד באותו היום, מילא גז במזגן ואבחן גם נזילה במערכת ניקוז המזגן. תיקן הכל ביעילות ולשביעות רצוננו. מעבר לזה, רפאל טרח מזמנו וייעץ לי בנוגע למזגן אחר בבית. איש מקסים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנית פיבקו, חולון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע, שלט ועינית במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה ממש! הייתי מרוצה שהגיע באותו יום, הזמין מנוע חדש מהמפעל, היה לו עוזר שעשה יחד איתו את העבודה, הכל נעשה בחן, בחיוך, בסבלנות, במקצועיות ואני ממליצה עליו לכל מי שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה לוי, בת ים.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ומילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן שירות אדיב במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן ג. בת ים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן, והחלפת עיינית שלט.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה בביצקי, בת ים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן חדר של lg.
חוות דעת:
שירות מעולה! זמינות, קשר טלפוני, מהירות העבודה, יחס אישי - הכל ברמה גבוהה מאוד!!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3055 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק