מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.36
איכות 9.80
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא תדהר, תל אביב.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן עילי טורנדו בחדר עבודה שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
היה ממש סבבה לגמרי, הייתה לי בעיה במזגן והוא בא, הסתכל, לא בזבז זמן ואמר מה הבעיה. הוא אפילו לא רצה לקחת כסף על הביקור. אמר שיכול למלא לו גז אבל הגז יברח ולכן צריך מזגן חדש.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב שניידר, תל אביב.
משוב: 19/07/2020
חוות דעת:
בסדר גמור! קצת מיהר מידי ולא הקדיש זמן לסגור קצוות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונית ז. תל אביב.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור מנקז במזגן פמילי.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! הגיע עוד באותו יום שפניתי ( למרות שזה שיא הקיץ) בשעה שקבענו ובזמן. שירות אדיב ומקצועי. בהחלט אשתמש בשירותיו שוב כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני י. תל אביב.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע קצת לפני הזמן, עשה בדיקה טובה ואיתר את התקלה, הוא נתן שירות ויחס מצוין, אני בחרתי לא לטפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה לוי, תל אביב.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לשלט של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אין אנשים כאלה מדהימים! כבר מהתחלה הוא הבין שיש לי ידע ואני רוצה לפתור בעצמי את הבעיה והוא עזר ודאג לי בכל השלבים, הוא היה איתי בהרבה טלפונים, הקדיש לי הרבה זמן עד שהבעיה נפתרה, ההרגשה לא הייתה של בעל מקצוע שנותן שירות אלא של חבר שדואג, שאכפת לו מכל הלב, אם חיפשת פתרון רפאל יעניק לכם מענה עד לסיום פתרון הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צילה גולדברג, תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 11/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עבודה מקצועית, המחיר בסדר, עמד בזמנים ויחס מעולה. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות גרדניר, תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 22/03/2020
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה והודיע שהוא מאחר. העבודה נעשתה עבור הדיירת שלי והוא היה צריך להגיע אלי לקבל תשלום ועשה זאת.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שרר, תל אביב.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה בעלי 2 ו- 1 כ"Xס כולל ופירוק מזגן.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין! תיקשר ברור, חזר מהר לשיחות, תיאם ציפיות מאוד טוב, הסביר מראש מה הוא הולך לעשות, עמד בזמנים ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי ד. תל אביב.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
רפאל היה מצוין, אדיב מאוד ומקצועי! נתן מספר אופציות לתיקון, טיפל בצורה מהירה ומקצועית ואח"כ גם התקשר לברר שהכל עובד ותקין. שירות נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ארגוב, תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מנהטן מחברת תדיראן שלא חימם.
חוות דעת:
הוא היה 10! אדיב, הגיע מהר, זיהה את התקלה ומצא דרך מהירה לתקן. עשה עבודה מקצועית, המזגן ישן מאוד ובכל זאת ידע בדיוק מה לעשות. המחיר סביר ביותר ואני שמח שבחרתי בו. למחרת, המזגן שוב הפסיק לחמם ורפאל הגיע מייד ותיקן שוב את התקלה, הפעם התקלה לא חזרה. למותר לציין שהוא לא לקח כסף על התיקון הנוסף. לאחר חודש צלצלתי אליו לשאול בקשר למזגן אחר, והוא הדריך אותי בטלפון, ולמחרת צלצל לבדוק אם הכל תקין. זה נקרא שירות טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3238 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק