מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רפאל
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.96
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר ל. תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי בבית.
חוות דעת:
רפאל איתר נזילה מהמזגן שגרמה לקצר. האיטום לא היה מושלם אך העבודה שלו טוב והתקלה נפתרה. בסך הכל אני מרוצה מהישורת!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרון קליר, תל אביב.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת יעקב, תל אביב.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש ופירוק ישן.
חוות דעת:
רפאל היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל, אני ממליצה עליו מאוד ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צילה גולדברג, תל אביב.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 11/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עבודה מקצועית, המחיר בסדר, עמד בזמנים ויחס מעולה. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם סלנט, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
טיפול בסתימה של פתח מזגן.
חוות דעת:
עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן א. תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני מזגנים של חברת אלקטרה שכללו הוצאת פילטר וייעוץ על הנקיון שלו במזגן אינוורטר והחלפת קבל במזגן נוסף.
חוות דעת:
הוא היה עשר מעשר! היה לו שירות טוב, נתן את המחיר לפני כן ולא גבה מעבר לעלות הביקור שאמר והיה אדיב. נוסף על כך הוא שלח לי הודעה לאחר העבודה כדי לוודא שהכל בסדר ואני ממליץ עליו. הוא ניסה לתיקן מזגן נוסף שטפטף, אמר שבשביל לתקן צריך לשחק עם המחשב של המזגן והוא מפחד להרוס. המליץ לי לנתק את החשמל לכמה דקות כדי שזה יעשה לו לו ריסטארט וגם לאחר מכן שלח לי עוד המלצה בוואטסאפ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף טריקובסקי, תל אביב.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה S2 במזגן טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה פשוט יוצא דופן. התקשרתי אליו כי המזגן לא עבד ורק רשם שיש תקלה. הוא אמר לי לשלוח לו תמונות של המזגן, הוא התייעץ עם עוד בעלי מקצוע ובירר את הסוג התקלה, דיברנו שלוש פעמים במהלך היום והוא אמר לי בסוף שזה בגלל שהמסננים מלוכלכים. כמה שהוא מקצועי ואיזה אדם נפלא. עצם זה שהוא פתר לי את התקלה בטלפון בלי לבוא ולגבות על כך תשלום ממש יוצא מן הכלל ולגמרי ראוי להערכה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ששו, תל אביב.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני של מזגן מרכזי והחלפת נתיך.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ארגוב, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מנהטן מחברת תדיראן שלא חימם.
חוות דעת:
הוא היה 10! אדיב, הגיע מהר, זיהה את התקלה ומצא דרך מהירה לתקן. עשה עבודה מקצועית, המזגן ישן מאוד ובכל ידע בדיוק מה לעשות. המחיר סביר ביותר ואני שמח שבחרתי בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית שנלינג, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
חוות דעת:
השירות של רפאל היה מעל המצופה. איש טוב לב וחביב מאוד. עבד באופן מקצועי, מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3169 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק