מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נדב
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.72
איכות 9.87
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי אמיגה, רמת גן.
אשרור: 05/10/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
צביעת צד ימני של פגוש אחורי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שטרן, תל אביב.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
תיקוני צבע ושריטות, ברכב מסוג פורד פוקוס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב מאוד, הכל היה טוב! העבודה שעשה, זה שהוא היה איתי בקשר מרחוק, תמיד היה זמין, מחיר טוב לטעמי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה בלום, פתח תקווה.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
החלפת כיסוי מראה וצביעה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא ממש עשר. שירות מעולה, מקצועי, עמד בזמנים, הסביר הכל ועשה מחיר ממש טוב. הוא הזמין בטעות כיסוי מראה ימני וכשגילה הגיע עד אלי במיוחד לבית ושם התקין את כיסוי המראה הנכונה. גם המחיר שלקח היה ממש זול. אני מרוצה ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה א. תל אביב.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 15/02/2018
תיאור השירות:
תיקון פחחות ברכב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! זה היה מהרגע להרגע, הייתי ממש חייבת לסדר את האוטו והוא הפך את העולם כדי לטפל בי. הוא טיפל בי בצורה מדהימה, המחיר היה מעולה לדעתי, הוא בחור מדהים והמוסך מדהים. הם עשו עבודה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת יהלום, גבעתיים.
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
תיקון פחחות בפגוש אחורי ברכב פיאט 2017.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נראה לי שהוא לקח מחיר זול, הבאתי לו את האוטו, הם תיקנו יפה, הכל היה עשר, הוא גם היו מאוד נעים ורגוע, אם אני אטרך שוב מוסך אלך לשם. הם היו מאוד מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון לביא, ראש העין.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
שיפוץ פגוש אחורי בסוזוקי.
חוות דעת:
בן אדם אלוף! שלחתי דרך וואטסאפ תמונה כדי לדעת כמה זמן ייקח העבודה. כשהגעתי לבסוף, תוך שעה וחצי יצאתי משם וזה היה מסודר כמו חדש ובכלום כסף. הוא היה מקצועי ומאוד נחמד. פשוט עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פלדבאו, ראש העין.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קרע בפח רכב.
חוות דעת:
הכל נעשה בצורה הטובה ביותר וממש לשביעות רצוני. הוא היה מאוד שירותי ומקצועי, וביקש מחיר הוגן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא מלכה, ראש העין.
משוב: 05/02/2018
תיאור השירות:
תיקון פחחות לפני מכירה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סמדר אלון, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מהיר, המחיר היה סביר, נדב היה אדיב, אמר שיקח חצי שעה והצליח לבצע ב20 דקות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דן רון, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פפחות וצבע לאחר תאונה ברכב של חברת מזדה.
חוות דעת:
שירות מעולה, בעל מקצוע נחמד מאוד, בחור הגון, עשה עבודה טובה ,מקצועית ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני בן דוד, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש ברכב מסוג קיה ריו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, נדב בחור הגון, הסביר לי בצורה מאוד ברורה מה קרה שם, מה יש לעשות ומה עלות העבודה. התיקון עצמו היה לשביעות רצוני והמחיר היה סביר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת חדשי, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי לרכב אחרי תאונה.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בן יוסף, פתח תקווה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון בגאז' ברכב פיג'ו 301.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, השיח בטלפון היה מאוד נעים ויעיל. הייתה לי תקלה שהבגאז׳ לא נסגר. למרות העומס במקום השירות היה מאוד מהיר ויעיל. התבקשתי להמתין עד כ-3 שעות לערך עד שהאוטו יהיה מוכן ולאחר כשעה וחצי נדב כבר התקשר לומר לי לקחת אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי גרינברג, רמת גן.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בפגוש הקדמי.
חוות דעת:
וואו, היה ממש על הכיפאק! היה מאד פייר במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה פסח, רמת גן.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכה קטנה ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ואדיב במיוחד! הייתה לי מכה קטנה ברכב, הוא לקח מוט ויישר לי אותה ממש תוך דקה ולא גבה תשלום על העבודה. אני מרוצה וממליץ בהחלט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחמים יעקב, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזק קל לרכב פרטי לאחר תאונה שכלל החלפת מראה ותיקון פח בכנף ובדלת.
חוות דעת:
הוא נפלא. יוצא מן הכלל ואני מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנשה ר. פתח תקווה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
תיקוני פחחות ברכב.
חוות דעת:
מומלץ בחום! חיפשתי פחח ולא היה לי מושג למי לפנות, יצרתי קשר עם נדב, הסברתי לו את הבעיה שיש לי, אמר לי בצורה שקופה מה צריך לעשות ונתן הצעת מחיר, היה מאוד שירותי אמין. השארתי את הרכב חצי יום, הרכב היה מוכן כפי שהבטיח, עשו עבודה יפה, ממליץ בחום על המוסך בפרט על נדב איש מקסים ואם אצטרך שוב בעתיד ברור לי שזה יהיה רק הוא, כן ירבו אנשים כאלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שפילברג, רמת גן.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק קדמי ברכב מסוג הונדה ג'ז שנת 2004.
חוות דעת:
ביקשתי שיסדר לי חלק בקדמת הרכב שבלט החוצה והוא הסביר לי שאני יכול לעשות את התיקון לבד אך בכל זאת ביקשתי שיעשה זאת במקומי. העבודה הייתה מינימלית אבל טובה, הוא אמין, נעים והיחס שנתן לי היה טוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סרגיי קולן, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת לרכב מסוג הונדה סיוויק שנת 1997.
חוות דעת:
עשו עבודה מצויינת , הצבע יצא מושלם. אני מרוצה מהתוצאה אבל יחסית למתחרים הם יקרים יותר ב20% בסקר שוק שעשיתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
כיוון שהתיקון נעשה דרך חברת הביטוח המחיר "היקר" נקבע ע"י שמאי מטעם חברת הביטוח ולא נתון לשליטתנו
9
כללי
גירסאות
ניר גרין, גבעתיים.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מראת צד לרכב יונדאי i30 שנת 2011.
חוות דעת:
היה שירות טוב, אני מרוצה. הוא קיבל אותי מהר והסביר הכל. הוא היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 271 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשפחח רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות פחחות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק