מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.52
מחיר 9.43
איכות 9.54
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ג'ני ביק, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד כולל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, בנאדם נחמד עשה עבודה כמו שצריך, היה ישר ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל כץ, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יקיר ס. תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה מצוין, שירות מעולה ותקשורת טובה. קבענו בשעה מסוימת, הוא עמד בה והיה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי בר סיני, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חימום.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הבעיה נפתרה והדוד מחמם. לקח לו שעה וחצי לפתור את התקלה כך שלדעתי התשלום עבור זמן העבודה היה מופרז, אבל סך הכל הוא היה נחמד ובסדר וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סהר פנקס, תל אביב.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת נמרוד, 120 ליטר.
חוות דעת:
שירות מעולה, נתן מחיר הוגן, עבד בצורה מקצועית, בא מהר ותיקן את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל רדר, תל אביב.
אשרור: 12/02/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית אייזנברג, תל אביב.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה של דוד שמש, התברר שלא הייתה שום בעיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואדיב, הגיע בזמן בדק את הדוד היה מספיק הגון להגיד לי שאין שום בעיה עם הדוד ושהכל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ידווב, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד משולב של חברת כרומגן בנפח 150 ליטרים.
חוות דעת:
מיכאל היה אחלה, עשה עבודה טובה. הוא היה אצלי בעקבות דוד שהתקלקל, בדק וכבר ביום למחרת הוא הגיע וביצע את ההתקנה של הדוד החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני י. תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יהונתן בס, תל אביב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
מיכאל לא יכל לבצע את העבודה ולכן הפנה אותי לאבא שלו שעשה עבורי את העבודה והוא היה נחמד, מקצועי ומדהים מכל הבחינות. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק