מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתן
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.67
מחיר 9.28
איכות 9.60
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עבריה גולדשטיין, קדימה-צורן.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית וטיפול בנזילה מצנרת בקיר.
חוות דעת:
איתן איתר את מקור הרטיבות ולקח על זה תשלום. לא היה ידוע לי שהוא מאבחן את הבעיה אך לא מבצע את התיקון. אחיו אלמוג ביצע את העבודה. אלמוג שביצע את העבודה היה 10 בכל הקריטריונים. מאוד נחמד, התחשב איתי בתיאום של הזמנים, הוא רגיש ועשה עבודה מאוד יפה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי אוצ'קובסקי, כפר יונה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
איתן היה בסדר גמור, הגיע לאתר נזילה ומצא אותה, פירט את מה שהוא עשה והסביר על המכשיר שלו, נתן הערכה מה יכול להיות והצעה לתיקון. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק מאירי, קדימה-צורן.
אשרור: 19/04/2019
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה בסה"כ, יצאתי מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
משה כהן, גאולים.
משוב: 31/07/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מעולה. אני מרוצה מרמת הזמינות והטיפול שבוצע כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית באום, בני דרור.
משוב: 13/02/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש! למרות שהיה סיבוך הוא לא עזב והצליח לפתור הכל. אני ממש ממליץ עליו. הוא לקח אחריות, ואמר שלא יעזוב אותי עד שהבעיה תעלם. זה ממש משמעותי היחס ההגון שלו, באמת הוא היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני לוין, כפר יונה.
משוב: 25/05/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לטוחן אשפה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ורציתי להזמין אותו אבל הוא אמר שאין צורך ונתן לי ייעוץ בטלפון. בסופו של דבר פתר לי את הבעיה ללא עלות כלל. הוא נתן לי שרות טלפוני מעולה, היה לו רצון ואכפתיות לעזור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית טל, קדימה-צורן.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 11/08/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטאס איגולקין, כפר יונה.
משוב: 21/08/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרתף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן למרות שהיה יום שישי והיו לו קריאות קודמות. הבטיח להגיע וקיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קורל לוביץ, כפר יונה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 22/11/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן ולקח סכום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל קטן, קדימה-צורן.
משוב: 30/12/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מסובכת מאד.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש, היחס האישי והמקצועיות מעל ומעבר, כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 332 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק