מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתן
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.67
מחיר 9.15
איכות 9.42
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עדנה התשבי, הרצליה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה ותיקון של צינור מים.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי, נחמד, יעיל וזריז.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה כץ, הרצליה.
משוב: 08/06/2017
תיאור השירות:
איתור נזילות בצנרת הבית בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא בחור ישר ומקצוען. בגלל שיש לנו ביטוח הוא לא תיקן בעצמו את הנזילות, אבל כן ייעץ לנו מה לעשות והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי עמית, הרצליה.
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
החלפת ברז, איתור ותיקון נזילה בבקר השקיה של גינה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מהשירות שלו. הוא הגיע בזמן. היה אדיב ומקצועי. היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי כהנוביץ, רמת השרון.
משוב: 28/03/2016
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה של נזילה מהכיור במטבח, כולל החלפה של מספר חלקים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה 10 בכל קנה מידה ופתר את התקלה במהירות ובמקצועיות. לא יכולתי לבקש יותר טוב ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב מזרחי, כפר יונה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי מילה רעה! הוא איתר במדויק את מקום הנזילה הסביר בדיוק מה זה אומר ואיך ניתן לטפל, כולל בפנייה לחברת הביטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עבריה גולדשטיין, קדימה-צורן.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית וטיפול בנזילה מצנרת בקיר.
חוות דעת:
איתן איתר את מקור הרטיבות ולקח על זה תשלום. לא היה ידוע לי שהוא מאבחן את הבעיה אך לא מבצע את התיקון. אחיו אלמוג ביצע את העבודה. אלמוג שביצע את העבודה היה 10 בכל הקריטריונים. מאוד נחמד, התחשב איתי בתיאום של הזמנים, הוא רגיש ועשה עבודה מאוד יפה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אוצ'קובסקי, כפר יונה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
איתן היה בסדר גמור, הגיע לאתר נזילה ומצא אותה, פירט את מה שהוא עשה והסביר על המכשיר שלו, נתן הערכה מה יכול להיות והצעה לתיקון. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ברנוב, חדרה.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בשירותים בעזרת מצלמה טרמית.
חוות דעת:
היה מעולה, התקשר לוודא שהכל בסדר, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לוי, מבואות ים.
אשרור: 26/07/2018
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
בדיקת מצלמה תרמית על הקירות לזיהוי פיצוצי מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, היה אחראי והתקשר ועדכן אותי בתוצאות בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל קובץ, בית חנניה.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
איתור נזילות בעזרת מיכשור אינפרא.
חוות דעת:
היה שירות טוב אך יקר בעיניי.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק