מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.57
מחיר 9.28
איכות 9.31
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני הראל, רעננה.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע במדיח ופחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
משה היה עשר מכל הבחינות, הקדיש זמן, בסבלנות רבה, היה הרבה זמן עד שהבעיה סודרה, זה מקום קשה מאוד לגישה והוא ממש זחל למטה, היה אדיב מאוד ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן חפרון, כפר סבא.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וגילה שהדוד מקצר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי גלילי, הוד השרון.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
סימון של לוח חשמל ואיתור מקור בעיית הקצר.
חוות דעת:
אני הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני יוגב, הוד השרון.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל לפני ביטוח.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה כמו שצריך ואישר לי שהכל בסדר בחשמל. הוא היה נחמד, והגיע בזמן. הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי רוזנסר, כפר סבא.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא איש נחמד ועשה עבודה נהדרת .הוא אנושי ומתעניין, הגיע בזמן, ודאג שהכל יהיה כמו צריך. אנחנו מאוד מרוצים! עשר בהכל :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודיה כהן, כפר סבא.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
היתה קפיצה של החשמל בבית בעקבות קצר. שלחתי לו תמונה של לוח החשמל והוא אמר לי בדיוק מה להרים ומה להוריד. זו לא היתה ההגנה הרגילה מקצרים אלא משהו מיוחד והוא הצליח לפתור לי את הבעיה בלי לקחת תשלום. נוסף על כך הוא היה נחמד מאוד וממש מאה אחוז!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דביר, כפר סבא.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
תיקון חלק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה. אפילו שמרתי את המספר שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור הר לב, הוד השרון.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב. הוא בא בהתראה קצרה והיה מאוד מקצועי, יעיל והוגן במחיר. הייתה חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון כספי, הוד השרון.
משוב: 22/07/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע בארון חשמל וייעוץ.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הוא היה על הכיפאק. הוא ייעץ לי על משהו נוסף בחינם, וזה לא פתר לי את הבעיה הנוספת, אך הוא היה נשמע לי מאוד מקצועי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורון רביע, כפר סבא.
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
תיקון פחתים בלוח חשמל.
חוות דעת:
ייעוץ טלפוני- היה מאד נחמד ומקצועי! פתר לי את הבעיה ללא הגעה וללא תשלום. שירותי מאד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 991 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק