מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.58
מחיר 9.33
איכות 9.40
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני הראל, רעננה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע במדיח ופחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
משה היה עשר מכל הבחינות, הקדיש זמן, בסבלנות רבה, היה הרבה זמן עד שהבעיה סודרה, זה מקום קשה מאוד לגישה והוא ממש זחל למטה, היה אדיב מאוד ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו טרנר, כפר סבא.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, מפסק טיימר ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
עבודה מצוינת! הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה נקייה, סידר אחריו ונתן שירות נהדר ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ברנע, הוד השרון.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
איתור נתיך שרוף וטיפול מול חברת החשמל וכן החלפת שעון דוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ראשית, היה מאוד מאוד אדיב, סבלני ומקצועי. אחרי הפסקת חשמל, כמה שקעים לא עבדו וגם תריסים חשמליים. הוא מצא שנשרף נתיך של חברת חשמל. תיאם איתם שיגיעו ויתקנו, ווידא אישית שאחרי התיקון הכל עבד לשביעות רצוני, למרות שזו בכלל לא בעייה שלו ולא תיקון שהוא היה מעורב בו. גם החליף שעון דוד שהתקלקל. ללא ספק ברור למה הוא עם ציון מאוד גבוה באתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת הירשפלד, רעננה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד מים.
חוות דעת:
עבד אצלנו בעבר בעבודות חשמל ועשה עבודה טובה. אך לאחרונה לא מרוצים מעבודתו כשדוד המים התקלקל. ביקשנו ממנו לתקן דוד מים, הוא הגיע מיידית וגילה שהבעיה בגוף חימום אך בגלל מזג האוויר הגשום אמר שלא יכל לתקן את הבעיה, ולכן סיכמנו שנחכה ליום פחות גשום. כשהגיע היום התקשרתי אליו מהבוקר והוא אמר שהוא יגיע, אך היום חלף ואיש לא בא. לבסוף, לאחר הודעות רבות אליו, רק בשעה 8 וחצי בערב הגיע איש מטעמו שביצע את התיקון בגשם ובחושך. לא עודכנתי בכך שהעבודה תתבצע על ידי מישהו אחר ולא הוצג הסבר או התנצלות על משך הזמן הבלתי סביר לביצוע העבודה. המחיר היה גבוה מדי אך העבודה עצמה בוצעה וגוף החימום פועל.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
1
יחס
2
7
כללי
גירסאות
מיכאל וליטסקי, כפר סבא.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה בלוח ראשי והחלפת מפסק תקול לחדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מצוין! הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, ישר אבחן את התקלה, עשה בדיקה יסודית ופתר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס מאור, כפר סבא.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מאווררים, גופי תאורה וספוטים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור בהתקנת מאווררים וגופי תאורה, אך פחות טוב בהתקנת הספוטים.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דני טימור, כפר סבא.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג תקול.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, לקח מחיר הגון ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן חפרון, כפר סבא.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וגילה שהדוד מקצר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורם מלניק, רעננה.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נטליה לוי, רעננה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון הפסקת חשמל בבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ותיקן את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1007 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק