מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.71
מחיר 8.87
איכות 9.46
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאור ב. רמת השרון.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ותרמוסטט בדוד כרומגן.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן שנקבע, מחיר הוגן להתרשמותי, עשה רושם של איש מקצוע אמין וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילה קרני, רמת השרון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
ניסיון תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
לא היה טוב בכלל!! לא איתר את מקור הבעיה, החליף חלקים שלא פתרו את בעיית חימום הדוד. בעקבות שיחות לא נעימות הסכים לבוא שוב, ודרש תשלום נוסף של מאות שקלים לנטרול ברז משגיחום, לא הסכמנו לשלם. אחרי כל זה נשארנו עדיין עם הבעייה וללא חימום מלא של הדוד. טען שהוא לא אחראי על ברזים - ומבחינתו ״פתר את בעיית החשמל״. אנחנו לא יודעים לתקן דוד שמש, ומסתבר שגם הוא לא.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
סמדר ו. הרצליה.
משוב: 10/06/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון א. הרצליה.
אשרור: 15/03/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
החלפת רעפים מתחת לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, עשה עבודה טובה, היה אדיב ונעים! הוא הגיע מהיום למחר ועלה על גג בזמן שירד גשם. הרבה אנשים לא הסכימו לבוא והוא הגיע ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי משעלי, הרצליה.
אשרור: 07/02/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט, פלאנג׳ וגוף חימום.
חוות דעת:
שירות מצוין! לגמרי ממליץ ואזמין שוב. הוא בא בהתראה של פחות מיום, עשה עבודה סופר סופר מקצועית - במחיר מאוד הוגן ומהירות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית רחמילביץ, הרצליה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל וניקוי אבנית בקולטים.
חוות דעת:
היה נהדר! ביצע את העבודה בזריזות, ביעילות רבה ואני ממליצה בחום. תודה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליתן יהב, הרצליה.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד משולב.
חוות דעת:
דני היה מאד נחמד, נגיש וזמין. הוא עשה אחלה עבודה, פתר את הבעיה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל זר אביב, כפר סבא.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! דני התבקש להחליף גוף חימום בדוד חשמל שממוקם עם בבעית נגישות קשה, מה שדרש ממנו מאמץ מוגבר. לא זו בלבד שלא נתן לזה ביטוי בשכר שביקש, יתרה מזו,הוא ביצע ניקוי לקולטי השמש מבלי לדרוש שכר וזו מהסיבה שלא תמחר זאת מראש. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי שגיא, ראש העין.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא היה אדיב ונחמד, עבד מהר ועשה עבודה מקצועית. הכל עובד טוב עכשיו וגם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס רדקו, ראש העין.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ומערבל מים בדוד.
חוות דעת:
הדוד לא חימם. אורי הגיע, מצא את מקור הבעיה והחליף את החלקים הפגומים. הגיב מיד, הגיע מהר ועשה את העבודה במקצועיות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק