הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה טובה ונעימה. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים פריללטנסקי, ניר חן.
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן והיה ממש בסדר. הוא טיפל בתריס והמחיר היה ממש הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות בובר, לכיש.
אשרור: 17/03/2021
משוב: 07/01/2021
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים, כולל תיקון תריס גדול שיצא מהמסילה ותריס נוסף שלא ירד.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה והיה נחמד מאוד ושירותי. אמר שהמנוע של התריס חלש אבל אפשר להחזיק איתו מעמד עוד תקופה מסוימת. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה ארמל, קרית גת.
משוב: 04/06/2017
תיאור השירות:
תיקון של תריס ידני.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן כמו שאמר והיה ממש 100%.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר א. ירושלים.
אשרור: 29/09/2025
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ענק.
חוות דעת:
מדויק ויעיל! אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי נחום, ראשון לציון.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון.
חוות דעת:
אשתי אמרה שהוא היה נהדר, מקצוען ונחמד מאוד. היא התלהבה ממנו ואמרה שהוא היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אלי בירסאו, אשקלון.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
החלפת חוט בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! המחיר יקר יחסית בעיניי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שלמה לאלזרי, ראשון לציון.
אשרור: 26/09/2025
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
החלפת גלגליות בדלת ויטרינה.
חוות דעת:
בעל מקצוע אמין ומקצוען, הוא החליף גלגליות של ויטרינה על הדרך הוא תיקן גם המנעול. מומלץ בחום, פשוט אין הרבה אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי איזנברג, גני תקווה.
משוב: 08/09/2025
תיאור השירות:
תיקון ידית ומנגנון של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1108 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.