מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמנון
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.55
איכות 9.72
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק מנדל, בת ים.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים, שכללו החלפת שלבים חסרים והחלפת ידיות בחלונות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היחס אישי היה מצוין, הוא הגיע בזמן והייתי מרוצה. באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ריקה דור, חולון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים וצירים בתריס שלבים.
חוות דעת:
היה שירות עשר! הוא בא בזמן ודיבר יפה, ממש נתן שירות מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי נאור ברכה, בת ים.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס ידני והברגת חלון שזז מהמקום.
חוות דעת:
אמנון היה מצוין, פשוט מעולה. הוא הגיע בזמן, אפילו קצת לפני, עשה עבודה טובה במחיר סביר. הכל היה באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אלעד, חולון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, סבלני, זריז ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב שמם, בת ים.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שלב בתריס ידני.
חוות דעת:
הוא היה עשר! חבל על הזמן, מקצועי בטרוף, נתן שירות מעל ומעבר ודייק בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אלוש, חולון.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסים שכלל החלפת שלבים, סגרים ועוד.
חוות דעת:
היה נהדר! בעל מקצוע אמין, ישר, מסור, אדיב. מחיר סביר מאוד! שמרתי את מספר הנייד שלו! בנוסף הוא ווידא שהתריסים ינוע כראוי במסילה שלהם ודייק בהגעה לדירה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שיש, חולון.
אשרור: 19/06/2018
משוב: 14/03/2018
תיאור השירות:
תיקון שלב בתריס רגיל.
חוות דעת:
הוא בחור מדהים, היה אצלי כמה דקות ולא הסכים לקחת תשלום על העבודה. מדהים! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרי הגני, חולון.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מספר שלבים בתריס.
חוות דעת:
הוא כשלעצמו בן אדם נחמד, אבל לדעתי המחיר מאד מופרז. בנוסף, אחרי שהוא הלך ראיתי שיש עוד משהו קטן שהוא לא סידר. התקשרתי אליו והוא אמר שהוא יגיע, אבל בפועל זה לא קרה.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
4
כללי
גירסאות
שמרית חן, חולון.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של תריס שלבים בויטרינה של מרפסת.
חוות דעת:
כעבור חודשים התחילו להתפרק התריסים. פנינו אליו שוב והוא רצה מחיר בנוסף לעבודה שביצע. לא לקח אחריות על העבודה ולכן אנחנו לא מרוצים ממנו ומעדיפים לפנות לבעל מקצוע אחר.
איכות
3
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
שי ס. חולון.
אשרור: 16/02/2017
משוב: 07/11/2016
תיאור השירות:
תיקון שלבים שבורים בתריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה את העבודה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 639 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק