מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתן
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.73
מחיר 9.40
איכות 9.56
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברוך בן דוב, רחובות.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים והדרכת שימוש למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אורי שנפלד, רחובות.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
מילוי גז מזגנים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא תיקן את הבעיה בזמן קצר. הדבר היחידי שיש לו להשתפר זה בניקיון שהשאיר אחריו. וגם אני מקווה שהבעיה לא תחזור כי אני לא בטוח שהוא סגר את התקלה, מקווה שלא ניפגש בהמשך לתקלה נוספת.
איכות
9
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורון אור, רחובות.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן אינוורטר.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הוא היה נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס טפר, נס ציונה.
משוב: 14/01/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן ג. נס ציונה.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
החלפה של לוח פיקוד במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה לוטן, רחובות.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי ישן של חברת ELCO.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה נחמד ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל בועז, נס ציונה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי ומילוי גז.
חוות דעת:
נתן היה מאד נחמד, אדיב ושירותי . לקח תשלום לצורך איתור התקלה ומילוי גז, אך לבסוף החליט שלא שווה לתקן אותה אלא להחליף את המזגן בלבד. נתן המליץ על חבר שיוכל להתקין המזגן החדש, אך לאחר בדיקה שלנו הבנו, שנתן וחברו נקבו בסכום הגבוה פי 2 מבעלי מקצוע אחרים אותם הזמנו על מנת לקבל הצעת מחיר נוספת. בסופו של דבר, המזגן תוקן על ידי אחד מבעלי המקצוע שהוזמנו והוא עובד מצוין. לסיכום, המקצועיות של נתן לא הייתה גבוהה והתמחור שלו ושל חברו, היה גבוה מאוד יחסית לשוק.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
המזגן של הלקוח בן יותר מ15 שנים. הוסבר ללקוח כי ניתן לתקן את המזגן אך ממש לא כדאי בגלל גילו של המזגן ומצבו. אפילו שלחתי סרטון ללקוח המראה את התקלה היות ולא היה בבית. לגבי מחיר ההתקנה המחיר היה סביר לגמרי וניתן על ידי צד ג שהגיע להצעה להתקנה, ולא על ידי.
3
כללי
גירסאות
סבין ידין, רחובות.
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, הוא הגיע לתקן את הבעיה ואמר שפשוט צריך לנקות אותו, הוא ניקה את המזגן אבל הבעיה לא נפתרה. הוא אמר שיחזור בקיץ לתקן את הבעיה כמו שצריך.
איכות
-
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
זהר רז, נס ציונה.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, עמד בזמן שקבע, הסביר את מקור התקלה, תיקן את הסתימה בניקוז והזהיר מפני האפשרויות להסתבכות (למזלנו, לא קרה). ביקש תשלום בסיסי והוגן של ביקור טכנאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ר. רחובות.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה ממש מצוין והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 467 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק