מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתן
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.72
מחיר 9.36
איכות 9.47
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לאון שטיצברג, גדרה.
משוב: 11/07/2019
חוות דעת:
היה סוף הדרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ג. גדרה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר, איבחן בצורה טובה את המצב והסביר לי בבירור. המחיר שביקש היה סביר להבנתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני יקויל, גדרה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בטיפול ריח רע מהמזגן.
חוות דעת:
ניסיתי לפתור את בעיית הריח בהרבה דרכים שונים וחומרים שונים עד שלבסוף התקשרתי לנתן. הוא לא יכל להגיע אליי באותו היום, אך למעשה ייעץ לי מה לעשות ומה לבדוק. ואכן הצלחתי לפתור את הבעיה בהדרכתו. כך שהכל בהחלט היה מצויין איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף קרפנקופ, גן יבנה.
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בן עמי, גדרה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן של חברת אלקטרה בעקבות נזילה בקיר.
חוות דעת:
העבודה נעשתה לשביעות רצוני המלאה ונתן היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, עמד בלוחות הזמנים ועשה הכל באיכות גבוהה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בשן, גן יבנה.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עלי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. אמנם לא עבר הרבה זמן מאז שהיה אצלנו אבל כרגע נראה לי שהתקלה תוקנה והוא היה ממש על הכיפאק. הוא לא היה יכול לתקן את המזגן במקום, אז בא שוב למחרת. היה חלק שהיה צריך בשביל התיקון והוא לא הצליח להשיג אותו, אבל הוא הצליח לתקן בלעדיו בסוף. השתדל מאוד. היה על הכיפאק ביחס אישי. הוא לא עדין בעבודה ולא עובד באופן זהיר כל כך. הוא לקח פעמיים תשלום על ביקור שזה קצת צרם לי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי פוליקובסקי, גדרה.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל אפלבוים, גדרה.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת במזגן אלקור.
חוות דעת:
הוא היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור עובדיה, גדרה.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והכל היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ארנון ג , חצב.
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת טדיראן.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 487 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק