התקנה ואספקה של מזגן מיני מרכזי בסלון ומזגן בכל חדר.
חוות דעת:
נתן היה אחלה, אנחנו ממש מרוצים. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף קרפנקופ, גן יבנה.
אשרור: 01/02/2020
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני יקויל, גדרה.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בטיפול ריח רע מהמזגן.
חוות דעת:
ניסיתי לפתור את בעיית הריח בהרבה דרכים שונים וחומרים שונים עד שלבסוף התקשרתי לנתן. הוא לא יכל להגיע אליי באותו היום, אך למעשה ייעץ לי מה לעשות ומה לבדוק. ואכן הצלחתי לפתור את הבעיה בהדרכתו. כך שהכל בהחלט היה מצויין איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאון שטיצברג, גדרה.
משוב: 11/07/2019
חוות דעת:
היה סוף הדרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ג. גדרה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר, איבחן בצורה טובה את המצב והסביר לי בבירור. המחיר שביקש היה סביר להבנתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה בן עמי, גדרה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן של חברת אלקטרה בעקבות נזילה בקיר.
חוות דעת:
העבודה נעשתה לשביעות רצוני המלאה ונתן היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, עמד בלוחות הזמנים ועשה הכל באיכות גבוהה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי בשן, גן יבנה.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עלי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. אמנם לא עבר הרבה זמן מאז שהיה אצלנו אבל כרגע נראה לי שהתקלה תוקנה והוא היה ממש על הכיפאק. הוא לא היה יכול לתקן את המזגן במקום, אז בא שוב למחרת. היה חלק שהיה צריך בשביל התיקון והוא לא הצליח להשיג אותו, אבל הוא הצליח לתקן בלעדיו בסוף. השתדל מאוד. היה על הכיפאק ביחס אישי. הוא לא עדין בעבודה ולא עובד באופן זהיר כל כך. הוא לקח פעמיים תשלום על ביקור שזה קצת צרם לי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלי פוליקובסקי, גדרה.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל אפלבוים, גדרה.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת במזגן אלקור.
חוות דעת:
הוא היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 573 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.