נתן נתן שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הייתה איזה בעיה עם ההתקנה אז הוא הגיע שנית וסידר את זה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יהודית יוסוב, ראשון לציון.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה עבודה טובה, הסביר לנו הכל והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
אושרי אסנזר, רחובות.
משוב: 26/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הוא היה מקצועי והגיע בדיוק בזמן. פתר את התקלה ולקח תשלום הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לב פ, רחובות.
משוב: 04/08/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, הגיע בזמן, היה נחמד ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביתר שחף, אמציה.
משוב: 20/01/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי כלל תיקון של הצינור.
חוות דעת:
שירות בסדר. בעל מקצוע נחמד ואדיב, הגיע בזמנים שקבענו והתרשמתי שביצע עבודה מקצועית, הוא פתר לנו את הבעיה. אני סך הכל מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סלבה ב. גן יבנה.
משוב: 06/10/2015
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי מחברת תדיאן שהייתה לו שריפה ביחידה החיצונית.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה טובה. הבעיה היא שזה לא פתר את הבעיה, אבל זה לא אשמתו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יעקב סליטא, אשקלון.
משוב: 18/02/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה כהן, אשקלון.
משוב: 13/11/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת חמישה מזגנים עליים ושני מזגנים מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא הסביר את הכל, עבד על כל פרט ופרט ויצא בסוף יותר זול מההצעה המקורית שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם גולדפרב, אשקלון.
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
העברת 3 מזגנים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר אילוז, אשקלון.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאוד שירותי, מקצועי וחשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה. הוא עשה עבודה מסודרת ואפילו בא כמה פעמים כדי לסגור את הפינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 577 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.