מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יבגני
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.63
מחיר 9.41
איכות 9.55
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחל זנד, ראשון לציון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר רהיטים בתוך ראשון.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, הכל היה בדיוק כמו שתכננו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שירן לוי, ראשון לציון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 4 חדרים בראשון לציון.
חוות דעת:
הגיע בזמן עם צוות של 3 אנשים, פירקו ארונות ומיטות והרכיבו במקום חדש, ההובלה היתה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס חנן, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
הובלת סחורה מראשון לציון לכל חלקי הארץ.
חוות דעת:
אני עובד איתו כבר במשך כמה חודשים. עומד בזמנים, נותן מחירים טובים, לא עשה לי נזק מעולם. לא קרתה לי איתו פאשלה והוא מעל הציפיות שלי מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה איוונוב, ראשון לציון.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
הובלה של מכונת כביסה ושל מקרר מתל אביב לראשון לציון כולל שירותי אריזה.
חוות דעת:
העובדים היו מאוד מקצועיים ונחמדים וענו לי על כל השאלות. ההובלה בוצעה בצורה ממש טובה ואני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ר. הוד השרון.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 07/07/2016
תיאור השירות:
הובלה של דירה 4 חדרים בתוך הוד שרון כולל שירותי אריזה, פירוק והרכבה של ארון ומקרר והובלה של פסנתר גדול.
חוות דעת:
יבגני היה פשוט מצוין! היה קשוב לבקשותיי ונתן לי יחס אישי. המחיר היה ממש בסדר יחסית להצעות אחרות שקיבלנו. העובדים לא התלוננו, עבדו ממש קשה וסיימו את ההובלה במהירות. ההערה היחידה שלי כלפיהם שהיו כמה דברים קטנים בדירה שהם שכחו לקחת והיינו צריכים לחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון קגן, ראשון לציון.
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
הובלה של מקרר ומכונת כביסה מכפר נגיד לראשון לציון.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ש. ראשון לציון.
משוב: 14/04/2016
תיאור השירות:
שימוש במנוף להרמת ספה גדול וכבדה לקומה 9.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עמד בלוחות הזמנים וזה היה הכי חשוב מבחינתי. הרים את הספה כמו שצריך. חשוב לי לציין שאשתי ואני כבדי שמיעה ותיאמנו איתו בסמסים וזה לא הפריע לו. האחרים פשוט לא ענו לנו. המחיר היה לפי המחירון לא יותר ולא פחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס שפירא, ראשון לציון.
משוב: 27/03/2016
תיאור השירות:
העברת ספה לקומה 9 ע"י מנוף.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה הכל מדויק, הוא היה מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור נטף, ראשון לציון.
משוב: 15/02/2016
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קטיה נוגיקוב, ראשון לציון.
משוב: 23/10/2015
תיאור השירות:
הובלת ארון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עמד בזמנים והוביל במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 137 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק