מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מארק
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.52
מחיר 9.49
איכות 9.56
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב רשף, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול במערכת האימייל במחשב נייד.
חוות דעת:
היה בינוני, המון רצון טוב באמת, לא שיחק אותה, הוא היה הכי טוב ביחס לאחרים. מבחינת הרצון היה טוב אבל הסטנדרטים הם לא ברמה טובה מספיק בשבילי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
6
יחס
8
7
כללי
גירסאות
סגור
אבי רוזן, תל אביב.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד מחברת LENOVO כולל החלפה של הארד דיסק.
חוות דעת:
מארק היה מעולה! יש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מ. תל אביב.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיית גלישה באינטרט דבר שחייב ניקוי של קוד זדוני ותחזקה של מחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
מדובר באיש מקצוע מעולה. עשר חלקי עשר. הוא הגיע בו ביום, בלילה, אלי הביתה, ותוך 40 דקות פתר את כל הבעיות ונתן שירות מעולה במחיר זול. אקח אותו שוב תמיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה פרץ, תל אביב.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון סוללה במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
בגדול הוא היה מצוין! הוא הסביר לי בפלאפון כל מה שצריך. גם כשאמרתי לו שאני רוצה לקחת את המחשב למעבדה הוא אמר שזה לגיטימי וזה טוב מאוד, היה די הוגן. בסוף באמת פניתי אליו. הוא בא ולקח את המחשב באותו היום. יום למחרת התקשר ואמר שהבעיה מאוד פשוטה והוא לקח מחיר הוגן בהתאם. עשה עבורי שדרוגים והחזיר לי את המחשב תקין עם תוספות. עשה עבודה מעולה. אני ממש מרוצה מהשירות שלו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה אר, תל אביב.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
היה מעולה, היה מקצועי ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל נ. תל אביב.
אשרור: 08/02/2018
משוב: 07/11/2017
תיאור השירות:
התקנת דיסק קשיח חדש, התקנת דרייברים ווינדוס במחשב נייד.
חוות דעת:
אני ממליץ מאוד! השירות מעולה ובמחיר הוגן. כל תיקון הבא אני ישר מתקשר אליו. הוא הגיע עד אליי לעבודה לקחת את המחשב, התיקון היה מסובך (אני גם טכנאי מחשבים חובב) והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי פדש, תל אביב.
אשרור: 06/02/2018
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
החלפה של אר דיסק במחשב נייד של חברת אסוס
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בא לקחת את המחשב ולהחזיר, נראה שעשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עומר פ. תל אביב.
אשרור: 18/01/2018
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
תיקון שבר באחד מהצירים של הלפטופ.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, היה נראה אמין ומקצועי, מבחינת ההתנהלות קצת התאכזבתי כי היו חסרים חלקים, והם כן הגיעו ולא הגיעו, עד שבאיזה שלב הוא הפסיק לענות לי לטלפונים ולסמסים, בסוף השגתי אותו והוא סיים את זה והביא לי את הלפטופ בחזרה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
7
כללי
גירסאות
חן גורביץ, תל אביב.
משוב: 28/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שהיה איטי והתקנת אנטי וירוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! תיקן את הבעיה. היה מחיר טוב מחיר ממש אחלה. לקח והחזיר את המחשב מהבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי בצלאל, תל אביב.
משוב: 28/09/2017
תיאור השירות:
תיקון וניקוי וירוסים במערכת הפעלה וניקוי מאוורר במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
הוא סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 178 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק