מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.46
מחיר 9.38
איכות 9.38
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניסים אלקלעי, תל אביב.
משוב: 28/01/2015
תיאור השירות:
פרסום דירה לצורך השכרה.
חוות דעת:
אני די מרוצה מהם. הם מנהלים את התהליך מול השוכרים בדירה שאני משכיר ואני סומך עליהם בעיניים עצומות. אני ממליץ עליהם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
גבי שחר, בת ים.
אשרור: 28/01/2019
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
ניהול וליווי עסקת מכירת דירה פרטית.
חוות דעת:
ניסינו למכור דירה פרטית שלנו, לאחר שחתמנו ייצוג בלעדי אצל שי אנחנו חייבים להגיד שאנחנו לא מרוצים. לא הרגשנו מוטיבציה גבוהה בניסיונות למכור את הנכס שלנו שהוא חדש ומבוקש עם קרבה לים, כמות הקונים שהגיעו הייתה מאוד דלילה, והתוצאה הייתה שלילית, נשרף לנו זמן יקר כשישה חודשים שהיו הפסד כלכלי עבורנו.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
6
יחס
9
תגובת העסק:
לקוחותינו מקבלים שירות מעולה למכירת דירתם, אך לצערנו אנו תלויים בביקוש והיצע (קונים ומוכרים). במקרה הנ"ל הדירה הייתה במחיר גבוה מאוד בשוק עם ביקושים מעטים לדירות מהסוג הנ"ל. הלקוח היה מעודכן בפעולותינו, עשינו את מירב הפעולות והמאמצים בכדי להביא את הדירה לידי מכירה. למרות שהמחיר היה גבוה ממחירי השוק העברנו הצעות לרכישת הדירה כאשר הם היו מעט נמוכות מהמחיר הגבוה שדרשו אך לצערנו הלקוח/המוכר לא קיבל אותם. במקביל במהלך העבודה נכנסה שוכרת לדירה על ידי המוכר כאשר במצב זה זמן פינוי הנכס היה לעוד 10 חודשים קדימה מה שגם הקשה את תהליך המכירה והביקוש לדירה.
6
כללי
גירסאות
טליה יוסף חי, ירושלים.
אשרור: 17/10/2017
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
פרסום וניהול דירה בשכירות.
חוות דעת:
הוא המנהל ואנחנו עובדים עם סוכן שלו שהוא מצוין ממש! הוא מצא שוכרים בסכום שרצינו והוא מטפל בכל הבעיות, מתווך בינינו לבין הדיירים בכל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי בר חמא, בת ים.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
השכרה של דירה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יוצאת מין הכלל. לא התייאש, ולא מסר את הדירה עד שכל הבטחונות היו בידיו. זה לקח קצת זמן אבל הייתי ממש ממש מרוצה, ואני בהחלט ממליצה על שירותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ב. גבעתיים.
אשרור: 20/07/2017
משוב: 25/04/2017
תיאור השירות:
תיווך ושירות ניהול נכסים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! מצא דיירת במהירות על ואף הוסיף ערך מוסף של ניהול הנכס מולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן מ. נס ציונה.
אשרור: 28/02/2017
משוב: 20/01/2017
תיאור השירות:
ניהול נכס שכולל תחזוקת הנכס והתנהלות מול הדיירים.
חוות דעת:
זו עבודה קבועה ומתמשכת של ניהול נכס ועד כה אני ממש מרוצה ממנו והחברה שלו. הם אדיבים, שירותיים ונראה שגם מקצועיים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלמה ארמל, בת ים.
אשרור: 11/10/2016
משוב: 05/08/2016
תיאור השירות:
תיווך לצורך השכרת דירה שבבעלותי.
חוות דעת:
היה מעולה! קיבלתי יחס אדיב, טיפול מקצועי עם הרבה סבלנות משי. הוא דאג ליידע אותי בכל הדברים וגילה סבלנות וסובלנות מרובה!!!! כל הכבוד!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים חכם, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2015
תיאור השירות:
פרסום דירות לצורך השכרה.
חוות דעת:
חברה מצוינת. הם מפרסמים עבורי מספר דירות שברשותי לצורך השכרה והם עושים עבודה טובה מאד. אני נותן להם עשר בכל הפרמטרים. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. מ. חולון.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
פרסום דירה למכירה.
חוות דעת:
מבחינת שירות הוא היה מצויין. מבחינת מקצועית לא היו שקופים כמו שציפיתי שיהיו. סמכתי עליהם בעיניים עצומות וקצת התאכזבתי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
תגובת העסק:
אנו שמחים להעניק תמיד שירות מצוין ללקוחות בכלל וללקוחות מידרג בפרט. צר לנו על כך שהלקוח אינו מרוצה. כל הדברים נסגרו במס' שיחות ובהסכם ידוע מראש כך שהייתה שקיפות מלאה בכל המובנים, והלקוח ידע וחתם על כל התנאים. בנוסף נסגר כי הלקוח לא ישלם את שכרנו כי לקחנו את שכרנו רק מהקונה של הנכס. הלקוח קיבל עו"ד להסכם על חשבוננו שזאת הטבה השווה ל 1% +מע"מ משווי המכירה ובנוסף הלקוח קיבל את המחיר שדרש על הנכס במדויק וכל זאת תוך 3 חודשים מיום ההסכם.
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/09/2014
תיאור השירות:
פנייה למתווך למטרת עזרה בקניית נכס.
חוות דעת:
השירות מקסים, הוא אדיב ומקצועי. אחלה שירות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתווך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיווך. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק