מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אידו
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.82
מחיר 9.65
איכות 9.75
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביב כדייר, חולון.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
קיבוע כיריים לשיש והתקנת שסתום בטיחות.
חוות דעת:
היה נהדר! אידו מאוד מקצועי ולא התעצל לבדוק הכל עבורי. המחיר היה מעבר להוגן וסך הכל היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכס א, חולון.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים בכיריים
חוות דעת:
אידו היה טוב, נדיב, עשה עבודה מהירה וטובה, הגיע בזמן ומקצועי
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי עזרא, בת ים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והגיע בזמן, בחור מקצועי, אדיב ונחמד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גואטה קמיל, חולון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזות בכיריים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מנומס, הוא אומנם איחר אבל התקשר להודיע והתנצל. אני מרוצה וכן ירבו כמותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור איחורסט, חולון.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה לכיריים גז
חוות דעת:
אידו היה בסדר גמור הגיע בזמן ועשה בדיקה יסודית לכיריים, היה אדיב ונתן לי כמה אופציות, עשה עלי רושם טוב ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב אפגין, חולון.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב כיריים גז.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע מהיום להיום שזה לא מובן מאליו. עשה עבודה מקצועית ועבד מהר. לדעתי המחיר אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אסיאו, חולון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
פיצול נקודת גז לשתי נקודות חדשות והתקנת כירה.
חוות דעת:
אידו היה בסדר גמור ומאוד רספונסיבי. הוא עשה את כל מה שהתבקש ואפילו מעבר לזה. הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד, וכשראה שהוא מאחר דאג להודיע לי על זה מראש. הוא עשה יופי של עבודה, היה על הכיפאק ואין לי שום תלונות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי מזלטוב, חולון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים לגז וחור בשיש.
חוות דעת:
היה פצצה! הוא הגיע בהתראה קצרה והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליזט פינטו, בת ים.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מצת בכיריים.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון, הסברתי לו על התקלה, הוא אמר לי לנתק את הכיריים מהחשמל לכמה ימים וזה פתר את הבעיה! הוא עשר! אם הייתי הולכת סתם לטכנאי הוא היה לוקח לי כסף, אך אידו היה מספיק הגון להבין שזה משהו קטן ולעזור לי דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה רווח, בת ים.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודת גז והחלפת ברז וצינור גז.
חוות דעת:
אידו היה בסדר אבל המחיר לדעתי היה יקר. הוא הגיע בזמן, היה נראה שהוא מבין בעבודה והיה נחמד בסך הכל למרות שרוב הזמן גם היה בשיחת טלפון.
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2514 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק