מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.68
מחיר 9.09
איכות 9.44
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו יעקובוביץ, קרית אונו.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של ירדן.
חוות דעת:
לביקור הראשון הגיע עובד של חזי והביצוע היה לא תקני, לאחר מכן קבעתי מחדש וחזי עצמו הגיע וסידר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מנחם ריבל, קרית אונו.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, אדם אמין, ישר ונתן שירות טוב. הגיע מהר מאוד עוד באותו היום, נתן אבחנה לבעיה ואופציות לפעולה. בהחלט אני ממליץ על השירות שלו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי דגן, קרית אונו.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בנפח של 150 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא שלח את העובד שלו, היה על הכייפאק ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל בר און, גני תקווה.
אשרור: 24/05/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, העלות הייתה סבירה, עבד נקי ומסודר ונתן שנה אחריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי כ. גני תקווה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט ומתג בטיימר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, אין תלונות חוץ מהמחיר שטיפה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף דרוקר, קרית אונו.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימוף בדוד שמש על גג רעפים.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב! היה גמיש מאוד בזמן. הגיע בדיוק כשקבענו. היה יעיל ומקצועי, הוא אדיב והגון. לא עזב עד שבדק שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר גרטי, קרית אונו.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט.
חוות דעת:
היה מצוין, שירות מהיר ומקצועי. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. לדעתי המחיר קצת גבוה אבל בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סרגיי סבלייב, גני תקווה.
אשרור: 21/02/2019
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. מקצועי, אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה א. גני תקווה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
בהתחלה הייתי מאוד לא מרוצה אך לאחר כמה חודשים שהדוד לא עבד הוא חזר לתקן, הכל בסדר עכשיו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מירב קרונזון, גני תקווה.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
חוות דעת עבור תיקון לועד בית.
חוות דעת:
לאחר שיחה טלפונית עם בעל המקצוע, בה הסברתי לו כי אני צריכה הצעת מחיר להחלפת כל המערכת הסולרית של הבניין כדי להביאה לאישור מול דיירי הבניין, מאחר ומדובר בהוצאה גדולה של עשרות אלפי שקלים. לא נאמר לי מראש בשיחה או בתחילת המפגש או צויין באתר, שיש חיוב על ביקור. רק בסוף הפגישה בעודי מלווה אותו מחוץ לבניין, הוא דרש תשלום. בעיניי זה חוסר שקיפות ומקצועיות. אם חזי היה מציין זאת מראש הייתי לוקחת את בשיקול אם לזמן אותו או לא. חשוב לי לציין שזימנתי עוד 2 בעלי מקצוע שלא דרשו שקל עבור הצעת המחיר. חבל :-(
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 309 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק