מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.67
מחיר 9.34
איכות 9.66
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל פארן, כפר סבא.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת סולארית.
חוות דעת:
העבודה בוצעה בשני שלבים לאחר השלב הראשון שילמתי לנציג אל דן עבור כל העבודה 1870 ש"ח המשך העבודה היה מספר ימים לאחר מכן ואני יהודי בן 80 לרגע שכחתי שכבר שילמתי עבור העבודה רשמתי צ'ק נוסף על אותו סכום בעל המקצוע ביקש שלא אמלא את שם החברה הוא יחתום בחותמת החברה רק בסוף החודש שמתי לב לטעות. ראיתי גם שהצ'ק השני נושא שם אחר חזי הפנה אותי לאשתו שהיא מנהלת החשבונות היא כמובן קיבלה רק צ'ק אחד וכנראה שחזו לא עידכן אותה בענין הצ'ק השני. הרישום בפנקס הצ'קים מראה שני נספחים עם השם אל דן אני יודע איך נפדה הצ'ק השני וכבר הכנתי תביעה משפטית שתוגש מיד כשהדבר יתאפשר זה מקרה ברור של עושק קשישים ומעשה נבזי ד"ר פארן 0523261576
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
איל סרני, הוד השרון.
אשרור: 28/03/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
חזי היה מעולה, דייק בזמנים, עבד מהר ונקי. הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא לירן, כפר סבא.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
חזי היה מאוד נחמד, מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך והסביר מה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל סטמלר, כפר סבא.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן, החליף את מה שצריך, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון ל. רמות השבים.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
אני אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי בלמן, כפר סבא.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
טיפול בנזילה והחלפת פלאנג׳ בדוד.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני ס. כפר סבא.
משוב: 21/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גדי צנעני, כפר סבא.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
העברת דוד שמש בעל נפח של 150 ליטר בגג לרעפים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן שירות כמו שצריך, הגיע ביום שקבענו, סיכמנו מחיר מראש. הוא לא בא בעצמו, הביא עובד שלו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מורן ספקטורובסקי, הוד השרון.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד במסתור כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים. הוא עובד נקי ומסודר, נתן לי תעודת ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוית כהן, רעננה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
אנחנו מרוצים ממנו מאוד, הוא אמין, זריז, גבה מחיר הוגן מאוד, פתר את הבעיה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק