מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
נתן
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.84
מחיר 9.61
איכות 9.65
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סרגיי רוכלוב, יבנה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן והיה נחמד ואדיב. הסביר הכל ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועם תאומים, רחובות.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש AEG.
חוות דעת:
שירות מעולה. אמר מראש כמה זה בערך יעלה, בא בזמן ותיקתק את העבודה. היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ברק, רחובות.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל החלפת קבלים.
חוות דעת:
נתן מקצועי, אמין, הגיע בזמן שקבענו, המחיר היה הוגן לדעתי ואני ממליץ:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל קלר, נס ציונה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע של מייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי. הגיע בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ק. נס ציונה.
אשרור: 18/03/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חגורת הנעה למייבש, ניקוי של כל החלקים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הוא מאד מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל גרוסינגר, רחובות.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במייבש כביסה חברת טלסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה וממש נחמד. כשהוא הגיע התקלה פתאום הסתדרה ואז הוא אמר שהוא כבר פה אז בכל זאת יבדוק, הוא בדק ובאמת הייתה תקלה והוא סידר אותה בצורה יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגב דישון, נס ציונה.
אשרור: 05/03/2019
משוב: 04/01/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במייבש כביסה של חברת באוקנכט, 9 ק"ג עם קונדנסור.
חוות דעת:
היה מצוין. התרשמתי מהמקצועיות, מהמחיר והזמינות. נתן ניסה לעזור לפתור את הבעיה בטלפון, משלא הצלחנו קבע לי "תור" כבר לאותו ערב, הוא מיד זיהה את הבעיה, לקח את גוף החימום בדיקה ותיקון וכבר למחרת המייבש חזר לעבוד כמו חדש.אפילו עזר לי עם בעיה קטנה שהייתה לי במכונת הכביסה. שירות אדיב, מקצועי, מהיר ובמחיר הוגן, ברמה שכבר מזמן לא ראיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ישראל, רחובות.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש של חברת בולמברג שכלל איתור גרב תקועה במנוע.
חוות דעת:
איש מקצוע מהמעלה הראשונה, היה בקשר רציף עד שהגיע אלינו הביתה. מצא את הבעיה בשניה וטיפל בה תוך 10 דקות. לא השאיר טיפת בלאגן אחריו ועשה הכל עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בלונדר, מזכרת בתיה.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היחס והשירות היו מעולים, מעבר לעבודה הטובה שעשה גם דאג לניקיון בסוף, ממש בחור נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל אלימה, רחובות.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 923 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק