מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
נתן
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.76
מחיר 9.53
איכות 9.61
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורי פרי, רחובות.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת כביסה חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה אחלה, נתן שירות טוב, היה זמין ועשה עבודה מהירה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
גילי פרץ, יבנה.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מייבש כביסה מקולקל.
חוות דעת:
מעולה! התקשרתי אליו והוא הדריך אותי טלפונית כיצד לבדוק בעצמי ולבסוף המליץ לי לקנות חדש. אני מרוצה מהשירות שלו, הוא חסך לי ביקורים ותיקוני שווא.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ב. רחובות.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום טורבו של תנור אפייה של מסוג זנוסי.
חוות דעת:
נתן היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהגישה שלו, מאיך איך שדיבר והסביר הכל, הוא בא מהר, לקח מחיר טוב לדעתי, עשה את העבודה, הכל היה בסדר, הייתה לי חווית שירות טובה ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מזרחי, רחובות.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא זמין, פתר את הבעיה מהר מאוד והוא בחור נחמד, אני בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נריה שמעון, רחובות.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה חברת בלר שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
אחלה שירות, נהדר, מקסים. הוא היה מהיר ומקצועי. עשה את העבודה כמו שצריך. הגיע בזמן, מהר מאוד, תוך חצי שעה מאז שהתקשרתי הוא הגיע. ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
לימור אילן, נס ציונה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת Scholtes, שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
נתן שירות בסדר גמור. הבין מה הבעיה, הזמין את החלק והחליף. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל זן, נס ציונה.
אשרור: 10/07/2020
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת Miele.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק נזילה מהמדיח אבל האבחנה שלו לא הייתה טובה כי בסופו של דבר היה צריך להחליף רק גומייה והוא לקח את הברז לבדוק אותו. הלכתי לקחת ממנו את הברז והוא גם היה שבור.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יניב קרקו, רחובות.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח על ידי תיקון כרטיס.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הסביר מה הוא עושה, תיקן במהירות והיה אדיב. המחיר היה טיפ טיפה יקר לדעתי ביחס לתיקון כרטיס אבל בגדול היה בסדר, אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אלון ולד, רחובות.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
זמינות גבוהה, יעילות, אמינות ומקצועיות! כל מה שצריך מאיש מקצוע! שאפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב פ. רחובות.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הזמנו אותו לתקן מכונת כביסה שהתקלקלה. לאחר שבדק אותה אמר לנו שהתיקון לא שווה את המחיר שלה והמליץ לנו לקנות מכונת כביסה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1025 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק