מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
נתן
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.80
מחיר 9.62
איכות 9.63
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל קו, גדרה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
בהתחלה חשבתי שהוא בחור ממש רציני, מקצועי, תקתק את העבודה והכל היה בסדר. הוא נתן לי אחריות ולאחר יומיים התקלה חזרה וניסיתי לתפוס אותו מאז ולקבוע שיבוא לתקן. הוא כמובן התחיל להגיד שאולי זאת בעיה חדשה וזה לא קשור, מאז עבר בערך חודש וחצי וכל פעם אנחנו לא מצליחים לקבוע. ביום שישי האחרון קבענו שהוא יגיע והוא פשוט לא בא. זו לא צורה.
איכות
7
מחיר
8
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
גילעד סיפלה, גדרה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, עזר לנו מאוד. הוא הגיע בזמן והכל עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גונן, בית חלקיה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור מחברת DeLonghi.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, נתן הגיע מהר, הוא תיקן את התקלה, היה אמין והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן וילמוט, יסודות.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של גוף חימום בתנור אפיה של חברת דלנוגי.
חוות דעת:
היה מדהים! היה מהיר, הגיע בזמן, ממש נהנתי ממנו! היה הרבה יותר זול ממה שציפיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גולן, גדרה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, פתר את הבעיה מהר וסידר הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה בללי, גן יבנה.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
החלפה של קבל במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא הגיע בזמן, בדק את המכונה באופן יסודי, ענה על השאלות והיה נראה שהוא אמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומי ברגר, גני טל.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה מחברת SAUTER עקב קצר.
חוות דעת:
השירות היה ממש מעולה, הוא בדק באופן יסודי עד שאיתר את הבעיה והביא כבר באותו יום את חלק החילוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון כהן, קדרון.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע, עשה בדיקה למדיח ונתן אפשרויות לפתרון הבעיה. הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי, התרשמתי לטובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עלמה לוי, עשרת.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה ממנו, הוא עשה עבודה מעולה והשירות והיחס היו מדהימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ג. נצר חזני.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה מחברת CRYSTAL.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, נתן שירות טוב והיה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 879 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק