שירות מעולה. יואב עשה בשבילנו עבודה ואחרי כמה זמן הזמנו אותו שוב לעוד תיקונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס א. רעננה.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
החלפת קופסאת מפסק ראשי בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הצליח להקדים להגיע, לימד אותי איך מאורגן ארון החשמל וכיצד הפאזות מחולקות. הכל הסתדר מצויין והמחיר היה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ג. כפר סבא.
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל כולל החלפת פיוזים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ומקסים, הסביר הכל, נראה שהכל היה מתוקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גנאדי שומאכר, הוד השרון.
משוב: 07/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי איך לבדוק את הלוח חשמל ולהבין מה התקלה ואיך אפשר לפתור אותה לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מלכה ה. הוד השרון.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע בזמן, היה אדיב. הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור טוביאס, כפר סבא.
משוב: 03/05/2017
תיאור השירות:
החלפת נתיך בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ויסקופף, כפר סבא.
משוב: 10/04/2017
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בדיוק בשעה שסיכמנו ועשה את העבודה מהר מאוד. העבודה הייתה טובה, הוא הסביר לי על כל מיני דברים ששאלתי. בנוסף, המחיר היה נשמע לי סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר יוגב, הוד השרון.
משוב: 12/03/2017
תיאור השירות:
החלפת פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מהיר ויעיל, הייתי מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עידן גם, פתח תקווה.
משוב: 20/11/2023
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה, איש נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2024
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.