מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.33
מחיר 9.29
איכות 9.49
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רון ק. חיפה.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שכלל החלפת הארד דיסק והרחבת זיכרון פנימי.
חוות דעת:
טכנאי מחשבים מעולה ואמין. התקלקל לי המחשב בשישי בבוקר תוך חצי שעה הייתי אצל מיכאל שאבחן את התקלה במהירות והציע פתרון (החלפת הארד דיסק). ביקשתי ממיכאל גם הרחבת זכרון פנימי והוא דאג לזה. בערב כבר קיבלתי את המחשב אלי הביתה והמחשב עובד מדהים (יותר טוב מאיך שהיה שקניתי אותו לראשונה) אין מה להגיד בעל מקצוע מהמעלה הראשונה. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד לוי, חיפה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת רשת בבית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד טוהר, חיפה.
משוב: 06/02/2020
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רותי שרון, חיפה.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
הגדרה והתקנה של מדפסת משולבת .
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גילי בניטה, חיפה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל התקנת זיכרון מהיר וסידור כונן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה מאוד שירותי ממש מהרגע הראשון ועד לסיום העבודה, הכול היה ממש מהיר, נעים ומקצועי, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני זהבי, חיפה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
היה נשמע מקצועי, ראה שהעבודה פחות ממש שחשב והוריד במחיר הראשוני, המחשב נשבר והיה צריך לחבר אותו מחדש, אחלה שירות ויחס אבל היה קשה לתאם את החזרה של המחשב רציתי שיחזור בשישי בסוף הגיע בשני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי אילון, חיפה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שנשפך עליו קפה.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי לקחת את המחשב, ניסה לתקן אותו בלי להחליף חלקים, בסוף היה צריך להחליף לוח אם ומקלדת, הסביר היטב מה עושה ושלח תמונות, היה מאוד ברור ועקבי אני מאוד מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן רשף, חיפה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
עמד בזמנים, היה מקצועי ושירותי. על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי דרעי, חיפה.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
חיבור רשת אינטרנט ביתית שכללה 3 נקודות חדשות, כבלים, סוויץ' וראוטר.
חוות דעת:
מיכאל היה ממש מעולה. גבה מחיר הוגן לדעתי, נתן שירות מעולה, ענה על כל השאלות ונתן מלא מידע. הראה לנו את האופציה איך לבצע לבד דברים אם נרצה משהו בהמשך והסביר לנו על הכל. היה קל לתאם איתו, הגיע בזמן ובזמנים שנוחים לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן גולדהירש, חיפה.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
התקנת תשתיות רשת בבית פרטי.
חוות דעת:
אחלה שירות, גבה את המחיר שסיכמנו בטלפון, בגלל שזו הייתה עבודה גדולה הגיע קודם לייעוץ, בהמשך הייתה תקלה קטנה ומיד הגיע לסדר, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 296 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק