מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.59
מחיר 9.43
איכות 9.74
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עציון בקר, חיפה.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
סידור בעיות תוכנה במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הסביר על העבודה והבעיות, עשה עלי רושם טוב שמבין ויודע מה הוא עושה, המליץ לי פעם הבאה לא לקנות את המחשב הזה, הגיע פחות או יותר בזמן והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צביקה מאור, חיפה.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד.
חוות דעת:
חביב, נחמד ושירותי. מחיר סביר, אם כי מחיר ההתקנה עצמה, ללא המוצר עצמו נראה לי מעט יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן צ'רטקוף, חיפה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
נסיון תיקון בעיה במחשב.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה במחשב. הוא ביצע בדיקות ולא הצליח לתקן מה שצריך. המחשב היה אצלו שבוע, שזה לא מעט זמן. הוא בחור מאד נחמד אבל קצת התבאסתי עליו בסוף, הוא לקח מחיר שעל פניו לוקחים על פתרון הבעיה שהוא לא הצליח למצוא.
מחיר
6
זמנים
5
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אביתר זיסר, חיפה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלת מחשב נייח.
חוות דעת:
הכל היה עשר! בחור נהדר, השירות היה מהיר מאוד והמחירים הוגנים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסד בלום, חיפה.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב נייד.
חוות דעת:
בחור מצחיק ואחראי. עבודה מקצועית, עם מחיר סביר בהחלט אך לטעמי אפשר להתפשר במחיר על שעת עבודה נטו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף לוי, חיפה.
אשרור: 28/06/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
חיווט כבל של רשת ביתית.
חוות דעת:
מיכאל היה מאוד מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדי קיסלמן, חיפה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד אחרי קורוזיה.
חוות דעת:
הוא תותח ממש! לקח מחיר הגיוני, ממש כלום, בן אדם שכיף לדבר איתו, הוא הסביר תוך כדי מה לא כדאי לעשות כדי שזה לא יקרה שוב וענה בסבלנות על השאלות שלי, אני ובת הזוג שלי יצאנו מופתעים ממנו, הביא לנו הרגשה טובה ממש יחסית לטכנאי מחשבים אחרים, ממש אחלה מגיע לו לגמרי עשר!.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי עזרא, חיפה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
תיקון טלפוני של תקלה בכרטיס רשת במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
מיכאל נסיך! נתן שירות מצוין דרך הטלפון ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני שילר, חיפה.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ברשת תקשורת בבית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה את העבודה מהר ובמחיר סביר לדעתי. הוא הגיע בזמן שקבענו, העבודה בוצעה מעולה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צביקה יהודאי, חיפה.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במחשב נייד חברת לנובו THINKPAD.
חוות דעת:
היה מצויין! בהינתן כי אלו ימי קורונה, השירות ממיכאל היה מצויין. מיכאל איתר כמעט מיידית קורוזיה על לוח האם של לפטופ THINKPAD בן 7, אשר מנע מהמחשב להידלק. בגלל ימי הקורונה, לוח אם חדש שהוזמן מחו"ל הגיע רק לאחר מספר שבועות. הלפטופ תוקן ונוקה לשביעות רצוני המלאה. תודה למיכאל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 369 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק