מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.54
איכות 9.64
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נעמי קסל, פתח תקווה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה. גם מקצועי וגם נתן שירות מהיר יחסית. גם המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאירה סנדרס, פתח תקווה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת סיימנס.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אמין ומקצועי, אחר כך עזר לי גם בטלפון, ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי א. גבעת שמואל.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת ספקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין. עמד בזמנים, נחמד, אדיב ומקצועי. אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בן משה, פתח תקווה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה למייבש כביסה.
חוות דעת:
הכל עשר באמת! הוא היה מאוד הוגן, נתן מחיר סביר והיה מאוד מקצועי, אדיב ושירותי. אין לי שום תלונה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ספ, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מייבש ומכונת כביסה של חברות LG ובלומברג.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, הוא שירותי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרה בן בימון, פתח תקווה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית למייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, תיקן מה שצריך והכל היה מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אופיר, גבעת שמואל.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בעל מקצוע נחמד, עמד בזמנים, מקצועי ועשה את העבודה כמו שצריך. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב קולמן, פתח תקווה.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
הוצאה של רוכסן ממייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. נעים הליכות ונותן יחס אישי ואדיב. העמידה שלו בזמנים היא מעבר למצופה. מקצוען אמיתי. זהו זה הטכנאי שלנו מעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אשרוב, פתח תקווה.
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא בחור מקצועי מאוד ואמין. הוא ייעץ לי בטלפון מה לעשות ופתר לי את הבעיה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון לוי, פתח תקווה.
משוב: 15/12/2017
תיאור השירות:
תיקון כרטיס של מייבש מחברת ווירפול.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו הצעה לתיקון של כרטיס של מיבש והסכמתי לה אבל כשבדקתי לאחר מכן הבנתי שההצעה הייתה יקרה וגבוהה מהממוצע משמעותית. כששאלתי על המחיר הוא מיד הוריד את המחיר אך עדיין היה בקצה העליון של טווח המחירים. בנוסף בטלפון אמר שייקח שבוע לתקן ובפועל הביא לי את הכרטיס למחרת. הרגשתי שהוא אומר את זמן העבודה כדי לקחת יותר כסף. סך הכל הוא היה נחמד, יעיל ומהיר אבל אני לא אחזור אליו כי הוא לא אמין לדעתי.
איכות
5
מחיר
3
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 715 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק