מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.54
איכות 9.64
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רפי אמינוב, קרית אונו.
אשרור: 19/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מאוורר במקרר של חברת L.G.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה הוגן, אמר בטלפון שהבעיה במאוורר ובאמת צדק, ניקה אותו, עשה את העבודה מהר והיה מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון כתבי, קרית אונו.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בעל מקצוע דייקן, מקצועי מאוד, אדיב ונחמד, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קרוניק, קרית אונו.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון למקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
אפשר להגיד על אהרון רק דברים טובים! הגיע אלינו ביום שבת במיוחד, היה אדיב מאוד ונתן מחיר שלדעתנו היה הוגן ולא מופקע, ממש בעל מקצוע למופת. אנחנו מרוצים ממנו מאוד, כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירז יניר, קרית אונו.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הפשרת מקרר סתום.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, הוא מאוד עזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך קינן, גני תקווה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שקפא.
חוות דעת:
קיבלתי שירות נהדר ויחס נעים. הוא תיקן את הבעיה מהר, אדם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית בן ארי, קרית אונו.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן, הסביר מה הוא עושה ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה אברהמי, קרית אונו.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
המקרר הפסיק לקרר, הפשרנו אותו וחשבנו שהבעיה תוקנה, זה חזר על עצמו אז פנינו לאהרון, הוא הגיע ביום שישי, פירק אותו והראה לנו מה הבעיה ,היה צריך להחליף את הפיוז. הוא פשוט מדהים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מבל ארצי, קרית אונו.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק במקרר.
חוות דעת:
נתתי את מספר הטלפון שלו לחברה שלי, היא הייתה מאוד מרוצה והתקשרה הודות לי אחר כך! הוא היה מצוין, הגיע אליה ותוך חמש דקות פתר את התקלה. נראה שעשה עבודה טובה. היה סימפטי ונחמד, לא מרח אותי בסיפורים ונראה אמין מאוד שמרתי את מסר הטלפון שלו!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן הראל, קרית אונו.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת מפסק לדלת.
חוות דעת:
הוא בן אדם באמת מדהים, עוד בשיחת טלפון הוא בדק איתי את הבעיה שלא יבוא סתם. הוא הגיע אליי בשיש אחר הצהריים ממש תוך רבע שעה והיה מאד נחמד ובמקרה שלא ידע מה לעשות התייעץ ובדק. אמר לי שאם תהיה בעיה יבוא שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי הופמן, גני תקווה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד למקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 715 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק