מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.98
מחיר 9.71
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידית בן ארי, קרית אונו.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן, הסביר מה הוא עושה ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי הופמן, גני תקווה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד למקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון סעידי, קרית אונו.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בקשר למקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
אהרון מומלץ בחום! בפעם הבאה שאני אצטרך טכנאי אני אתקשר רק אליו מבחינתי הוא אצלי עכשיו בספר טלפונים. הוא יכל לבוא, ולגבות כסף ובמקום זה הוא היה הוגן ופתר לי את הבעיה דרך הסבר בטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך קינן, גני תקווה.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שקפא.
חוות דעת:
קיבלתי שירות נהדר ויחס נעים. הוא תיקן את הבעיה מהר, אדם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון בלייר, קרית אונו.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר ישן של חברת אלקטרה שהרעיש מאחור.
חוות דעת:
הוא נתן לי שתי אפשרויות, האחת לנסות לפתור את זה עם ספוג והאפשרות השנייה היא החלפת מדחס. ניסיתי את האפשרות עם הספוג ובינתיים זה פתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי בלקין, קרית אונו.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מעל ומעבר! הוא בא במוצאי שבת, תיקן מיד את התקלה והיה ממש נחמד. הוא יוצא מן הכלל. עשה תיקון של מקרר שהפסיק לעבוד- זאת לא הייתה עבודה מסובכת, אבל הוא גרם למקרר לעבוד למרות שהיה מוצאי שבת ופתר לנו בעיה גדולה. המחיר שגבה היה מאוד הוגן לטעמי, יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב י. קרית אונו.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה לבל, קרית אונו.
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
התקנת פיקוד שבת למקרר של חברת הייסנס
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת צ. קרית אונו.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
רק שבחים! הגיע בזמן לא שגרתי כי הבין את המצוקה שלנו כשהמקרר התקלקל. היה אדיב, לקח מחיר הוגן והתקשר למחרת לשאול האם המקרר עובד כהלכה. אני מאוד מרוצה מהשרות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת דקר, קרית אונו.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון של מקרר.
חוות דעת:
הוא פתר לי את הבעיה בטלפון והיה פשוט קסם! הוא אמר לי מה לעשות עם המקרר וזה עזר! הוא היה פשוט נפלא. מדהים! אני מרוצה מאוד, הוא חסך לי בזאת את הביקור והתשלום.
איכות
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 624 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק