מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.69
מחיר 9.61
איכות 9.72
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסטל רחמים-ריימן, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
איתור של בעיה בדוד שמש לא פעיל.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא בדק לעומק ואיתר את הבעיה. הוא עבד קשה כדי להבין בדיוק מה צריך לעשות. ממש התרשמנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילה כוכב, ירושלים.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור דולף.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי לב, ירושלים.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש בעל נפל של 40 ל' של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! שלח את אחד העובדים שלו שהגיע תוך שעה ותיקן את זה תוך 10 דקות. המחיר היה ממש הוגן וראוי, הכל היה קלאסה, רק שיהיו אנשים כאלה. עשר בכל הפרמטרים, חד משמעית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה שר שלום, ירושלים.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה ולוח פיקוד בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד בסדר. אדיב, מקצוען וקשוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיראל אסולין, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קולט מים שהתפוצץ.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! זאת הפעם השניה שאני מזמינה אותו ויוצאת מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רוקח, ירושלים.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט בדוד של חברת כרומגן, בגודל סטנדרטי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, גם מבחינת השירות וגם המקצועית ובאמת היה בסדר. מהפועל שלו הייתי קצת פחות מרוצה, הוא ניסה להרחיב את העבודה שלא לצורך ומבחינתי זה פגע באיכות השירות, אבל טל עצמו היה ממש בסדר, מקצוען אמיתי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי שפר, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
רכישת דוד חשמל 80 ליטר שמותקן בתוך בוידעם.
חוות דעת:
טל היה מצויין, עשה עבודה טובה והיה מקצועי מאוד. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה א. ירושלים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת של דוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! היתה בעיה בזמנים אבל העבודה טובה. קיבלתי הצעת מחיר מפורטת, הוא הגדיל ראש והיה נחמד.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסי כהן, ירושלים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש חדש, חברת כרומגן 150 ליטר, החלפה של מתקן ופינוי מתקן ישן והחלפה של כמה צינורות ישנים.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור, מקצועי מאוד, מאוד נחמד עשה יופי של עבודה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי לייפר, ירושלים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן עם 150 ליטר ושני קולטים.
חוות דעת:
היה מקצועי, נתן כמה אופציות לתיקון, המליץ דווקא על האופציה שהייתה יותר זולה, היה נראה שהוא אמין וזריז. עמד בזמנים שקבענו והעבודה נעשתה בצורה מצקועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק