מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.77
מחיר 9.67
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי בלונדר, ירושלים.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בגודל של 150 ליטר.
חוות דעת:
שירות אחלה! הוא היה זמין, לקח מחיר הגיוני והיה ממש מהיר. דיברתי איתו בבוקר, הוא שלח מישהו כשהיה לי נוח וכבר בערב הגיעו פועלים להתקין. העניין היחיד היה שהוא לא הביא לי אחריות במקום כי הוא לא נכח אלא שלח בוואטסאפ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דרור דיין, ירושלים.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולטי שמש בנפח של 150 ליטר ומפסק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, הגיע בזמן עשה עבודה מהירה, טובה וגבה מחיר בסדר גמור. לאחר זמן מה הוא שלח הודעה על מנת לוודא מולי שהכל עובד כשורה ושיש מים חמים כפי שציפה יהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה א. ירושלים.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת של דוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! היתה בעיה בזמנים אבל העבודה טובה. קיבלתי הצעת מחיר מפורטת, הוא הגדיל ראש והיה נחמד.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יניב גבאי, ירושלים.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חמם וגוף חימום+מאיץ חום.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לא נכחתי בבית בזמן התיקון אך אני מרוצה מהטיפול בתקלה ועצם העובדה שהטכנאי הגיע תוך זמן קצר ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי פ. מודיעין.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 01/09/2019
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגניה מוגלילבסקי, מבשרת ציון.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
טל היה ממש מעולה! עמד בזמנים והמחיר היה הוגן לפי השוואה שעשיתי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד שורץ, ירושלים.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום בדוד שמש עקב נזילה.
חוות דעת:
דיברתי איתו הוא והיה מאד נחמד. שלח עובד שלו שהגיע באותו יום, היה בסדר גמור ואין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב לוי, ירושלים.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתיקון הדוד, הגיע יום אחרי, עזר לנו מאוד ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראלה גולד, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי החלפת פלטת זכוכית בקולט שמש.
חוות דעת:
היה ממש אמין ונחמד. שלחתי לו תמונה בווטסאפ, הוא אמר שזה של חברה מסוימת שרק היא מתעסקת ויכולה לטפל בזה, נתן לי את כל הפרטים וחסך לי ככה הרבה כסף וכאב ראש.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שפר, ירושלים.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
רכישת דוד חשמל 80 ליטר שמותקן בתוך בוידעם.
חוות דעת:
טל היה מצויין, עשה עבודה טובה והיה מקצועי מאוד. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק