מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.71
מחיר 9.36
איכות 9.64
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נתן שולמן, כפר סבא.
אשרור: 05/06/2020
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק שעון לבויילר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, שלח מחירון שלו שלא יהיו אי הבנות, הגיע אלי בדיוק בזמן, עשב עבודה כמו שצריך, בדק את כל המערכת הוא נחמד ומקצועי, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפתח לוי‬‎, כפר סבא.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
חיזוק חיבור מיכל מים לקולטנים.
חוות דעת:
הוא מאוד עזר לי, הגיע בזמן שקבענו, מקצועי ואני נותן לו את הציון הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה זהבי, ירושלים.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין ומקצועי. הגיע בזמן, המחיר היה הוגן והוא היה ממש בסדר. אנחנו מרוצים מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פרבר, קרית יערים .
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בנפח 150 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
מצוין! הוא בא בזמן, עשה עבודה טובה ונתן מחיר סביר. ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית לשניק, ירושלים.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון בוילר ושטיפת קולט ישן.
חוות דעת:
שירות מקצועי ביותר, הענות מיידית, יחס אדיב והגון, שכלל צילומים וסרטונים של התיקון - שכמובן אני לא יכולה לראות בעצמי כי זה על הגג!- כך אני מצפה לקבל שירות. כל הכבוד, אני אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם כהן, הר אדר.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש של אמישראגז, 200 ליטר.
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דניאל מ. ירושלים.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל בעל 80 ליטר של חברת כרומגן כולל החלפת ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא נתן אחלה שירות, היה כן וישר, ליווה אותי מהרגע הראשון ונתן את כל המידע, מקצועי, עשה עבודה טובה, תיקן את הדוד כבר באותו יום שדיברתי איתו, אני חושב שהמחיר הגון, הוא באמת יוצא דופן, ממש הסביר כל דבר ובדיוק מה הפרוצדורה ואיך הדברים עובדים, מה האופציות ועליות, שלח הצעת מחיר שהכל יהיה ברור ועל מה אנחנו מסכימים, הייתה תקשורת רציפה לאורך כל הזמן, עדכן מה המצב ומה קורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ק. מודיעין.
אשרור: 24/06/2020
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר על העבודה, מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קובי גאנו, מעלה אדומים.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
לפני מספר ימים נהיה לי קצר בבית בזמן הדלקת דוד השמש, עליתי לגג וראיתי שהחוטים של התרמוסטט דבוקים אחד לשני ושרופים וחוט ההארקה אינו מחובר. התקשרתי לטל והוא התנער מאחריות וכלל לא הציע לבוא לבדוק אם התקלה קרתה כתוצאה מחיבור לקוי. מאוד מאוכזב מהיחס ומההתנערות.
איכות
3
מחיר
4
זמנים
10
יחס
0
5
כללי
גירסאות
שרה תמיר, צור הדסה.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
התקנת גוף חימום, תרמוסטט והחלפת חיבור צינור בדוד חשמל. כלל ניקוי דוד מאבנית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! טל עשה עבודה טובה מאוד, הכל עובד כראוי ואנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 376 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק