מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.91
מחיר 9.45
איכות 9.78
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בטי ברכה, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה במגירת הירקות במקרר סמסונג
חוות דעת:
הכל היה מעולה!הגיע מיד באותו יום תוך שעה. הבין מראש מה התקלה ומה צריך לתקן . הגיע עשה עבודה מקצועית נקיה ומהירה כל הכבוד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סימונה אוחנה, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
אבא שלי היה מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ש. תל אביב.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
התרשמות שלי מעדי הייתה טובה. מבחינת היחס, העמידה בזמנים, המחיר והכי חשוב שהמקרר עובד כמו שצריך. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל רזין, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של טושיבה.
חוות דעת:
עדי היה אחלה, עשה עבודה טובה והגיע מהר, הצליח לפתור את הבעיה ואנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יותם בקר, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור גז במקרר אמנה.
חוות דעת:
במוצאי החג של סוכות פניתי אליו שאלתי אם יכול להגיע באותו ערב אמר שיגיע על הבוקר ושיתקשר לפני ובאמת זה מה שהיה. הגיע בזמן, מצא שהבעיה בצינור גז מאחורה, עבד קשה, תיקן אותו, לקח קצת זמן אבל בסוף הצליח. סה"כ אני מאד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר פ. תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במקרר.
חוות דעת:
עדי היה מצויין. הגיע אחרי זמן קצר, איתר ותיקן במהירות, ולקח סכום הוגן. מאוד ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שוורץ, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מצוין! עדי מאד מקצועי ואדיב, המחיר היה מאד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה אנגל, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
הפשרת קרח והחלפת תרמוסטט במקרר של חברת Normande.
חוות דעת:
עדי היה נהדר, נתן אחלה שירות והיה אדיב. הגיע מהר ואני ממיצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר הב, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס למקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
עדי היה מצוין! עשה עבודה מקצועית מאוד ובאופן כללי עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורנה בן עזר, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה, שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, גם מבחינה מקצועית הוא הסביר מה הבעיה, מה כדאי לתקן ומה לא ובסוף הוא תיקן חלקית, כי אמר שיש חלק שאי אפשר לתקן ויכול להיות שזה באמת במגבלות האפשרויות. הוא לא רצה להכניס אותי להצעות מיותרות ואני מאוד מעריכה את זה, כי המקרר ישן ובן 10 שנים כבר. הוא נראה לי הגון, הגיע בזמן והיה נחמד ולגבי המחיר נראה לי סביר, אבל אין לי ידע לגבי המחירים בתחום.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 799 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק