מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.87
מחיר 9.49
איכות 9.84
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאור תורג'מן, רחובות.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור ומייבש.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי ב. מזכרת בתיה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר LG שקיצר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע לבקשתי מהר ובזמן, איתר את התקלה במקצועיות ופתר את הבעיה במהרה. המחיר היה הוגן ביותר ומפתיע לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסל אללי, פתחיה.
אשרור: 14/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא שירותי, אדיב ונחמד. בדק את התקלה במקפיא ולאחר שהתברר שהמנוע שווק, נתן הצעת מחיר , אמרתי שאין טעם לתקן וזו גם היתה דעתו. הסביר לי שהמנוע של המקפיא שקנינו חלש ולא מחזיק הרבה שנים והמליץ לקנות מקפיא עם מנוע גדול יותר שיחזיק לאורך שנים שזה יפה מצידו. בחור מאוד אמין.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי אופיר, רחובות.
משוב: 09/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן פויליץ, רחובות.
אשרור: 06/05/2020
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון של דלת מקרר שבורה.
חוות דעת:
הגיע מהר, ביצע החלפת כיווני דלת כך שניתן היה להמשיך להשתמש במקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב רטקובסקי, נס ציונה.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה פתח עליון של חברת קריסטל.
חוות דעת:
היה מצוין! אבחן את התקלה בטלפון, הגיע תוך 20 דקות ותיקן את הנדרש תוך זמן קצר בליווי הסבר ממצה. מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ירושלמי, רחובות.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
החליף טיימר במקרר.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! מקצועי מאד! ממש דוקטור למוצרי חשמל, זיהה מהר מאד את התקלה והחליף את החלק בחיוך ובאדיבות. אדם מקסים ואיש מקצוע נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל להט רפל, נס ציונה.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור שמקצר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! התנור קיצר לי את הבית ואלברט תיקן אותו בצורה טובה. בנוסף הוא המליץ לי לא להשקיע יותר בתיקון נוסף והמחיר היה הוגן! ממליצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב בן יצחק, רחובות.
אשרור: 16/04/2020
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע למדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, השקיע והסביר את העבודה, המחיר הוגן מאד לדעתי, הייתי מרוצה ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ז. נס ציונה.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
אחלה שירות! הצטבר המון קרח והמקרר הפסיק לעבוד, הוא הנחה אותי להפשיר את המקרר בלילה וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1821 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק