מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.59
איכות 9.64
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסף קפון, נס ציונה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלת מנוע עבור מדיח כלים.
חוות דעת:
אלברט היה מצוין! הוא בדק את המדיח הישן שלי וייעץ לי לקנות חדש, הוא אמר שלא שווה להשקיע ולשלם עבור התיקון, הוא היה הוגן מאוד וגבה עבור הביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי זרצקי, רחובות.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל עווד, יבנה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני בתנור של חברת ווירפול.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד ועשה עבודה כמו שצריך. לדעתי המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי מ. רחובות.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר הפשרה במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עבד מאד מהר ויחסית נקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ר. באר יעקב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה סבבה, אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סיגלית איזנברג, רחובות.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת אלקטרה שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
אלברט היה מאוד מקצועי, אדיב ומהיר. ענה לי ביום שישי ונראה היה שהוא ישר הבין מה היתה הבעיה. הוא הגיע בפעם הראשונה, החליף את הקבל ואז אחרי כמה ימים הבעיה חזרה, אז הוא חזר והחליף שוב את הקבל ללא עלות וכרגע המדיח עובד. למרות זאת אני ממליצה עליו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אהובה בנית, רחובות.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר אמנה.
חוות דעת:
מקצוען ברמה גבוהה. עשה עבודה מורכבת ולא פשוטה במקצועיות, בסבלנות, ביסודיות ולשביעות רצוני המלאה. ובנוסף, נחמד, חברותי ומתחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא צפדיה, באר יעקב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת היטאצי שכלל החלפה של חלק.
חוות דעת:
אלברט מקצועי, מדבר לעניין והמחיר לדעתי היה טוב. הוא עבד נקי והגיע בזמן. ממש אחלה בחור! אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת זילברשטיין, נס ציונה.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת Bauknecht.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הגיע לבדוק מדיח כלים, התעסק איתו הרבה זמן. באמת השתדל, פירק אותו ובדק הכל וראה שצריך להחליף מנוע אבל לא המליץ על זה כי זה לא משתלם. נתן מלא עצות, באמת בחור עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס חוטר, רחובות.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה סוף הדרך! הזמנתי את אלברט לתיקון מקרר בשל היווצרות קרח בתא ההקפאה. אלברט הגיע בזמן, זיהה את התקלה במהירות. תיקן את הדרוש תיקון והסביר לי איך למנוע את התקלה שוב. היה מאוד אדיב ו"על הדרך" גם עשה לבקשתי תיקון שקע חשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1573 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק