מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.90
מחיר 9.31
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דימה דרייבלט, בני עיש.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
המדיח לא עבד, אלברט הגיע ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני בטאט, גדרה.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
שחרור מנוע תקול במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, שירות טוב! אהבתי את הצורה שהוא ניגש לעבודה. הוא היה יעיל, זיהה את התקלה והצליח לתקן במהירות. הוא עבד בתהליך מובנה ומקצועי. הכל ברוח חיובית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון טימר, גדרה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מסוג siemens.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא מקצועי, אדיב, הגיע בזמן שקבענו וגבה מחיר שהיה נראה לי גבוה, אבל כרגע המדיח עובד אז זה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל חדד, גדרה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מונה זרימה במדיח כלים של סימנס.
חוות דעת:
אלברט היה בסדר גמור, ממש מעולה. הוא היה שירותי מאוד ומקצועי, אפילו עלה על תקלה נוספת שהייתה והסביר עליה. נתן לי את האופציה אם לתקן אותה או לא ונתן הצעת מחיר בנפרד, החלטתי כרגע לא לתקן אותה. את מה שהיה צריך הוא תיקן ועשה עלי רושם טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי זילברברג, קדרון.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 14/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים והמלצה להכריז עליו כטוטאל לוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. לקח רק את דמי הקדימה עבור הביקור אע"פ שהיה פה שעה ארוכה כדי למצוא מה לא בסדר. הסתבר שמיכל המלח סדוק ועוד אטם מנוע התקלקל ועלות התיקון תהיה לא כדאית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר דובקין, גדרה.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
החלפת צירים בדלת של מדיח מחברת בוש.
חוות דעת:
פרפקט!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אזולאי, גדרה.
משוב: 17/08/2016
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דזיפרוב, חולון.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
סידור ממטרה במדיח כלים מסוג בלומברג.
חוות דעת:
המדיח חדש ויצאו ממנו מים. הוא הדריך אותי בטלפון איך ומה לעשות, אמר לי לפתוח את המדיח ולסדר את הפרופלור והבעיה נפתרה. הוא חמוד, באמת אחלה בן אדם ומקצועי. מישהו אחר היה ממציא משהו כדי לבוא לתקן והוא פשוט בטלפון אמר מה הבעיה ונגמר הסיפור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה ובר, בת ים.
אשרור: 30/08/2020
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בליני.
חוות דעת:
היה מעולה, היה מאוד נחמד, אדיב ונעים. רואים שהוא יודע את העבודה. ממש הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי צ. חולון.
אשרור: 27/08/2020
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר בנוגע לנזילה, הוא ביקש פרטים דיגיטליים כמו תמונה וסרטון, ברגע שהוא קיבל אותם הוא הנחה אותי טלפונית איך לטפל בבעיה וחסך לי זמן וכסף. הוא ממש אדיב ונחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1879 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק